استاندار گیلان:

رمز مقابله با هر تهدیدی، وحدت است | امیدآفرینی بخشی از وظایف ما محسوب می شود

استاندار گیلان شرایط امروز جامعه را حساس ارزیابی کرد و با بیان اینکه ضرورت دارد بیش از پیش نسبت به تقویت وحدت و همبستگی ملی اهتمام ورزیم، تصریح کرد: وحدت و امیدآفرینی در جامعه، دو ماموریت مهم صداوسیما است و این نیاز همیشگی یک جامعه پویا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی سالاری در جشن سپاس از خانواده بزرگ صداوسیمای استان که در محل سالن جام جم مجموعه رفاهی – آموزشی صداسیما در زیباکنار برگزار شد، با بیان اینکه کلیدواژه و رمز مقابله با هر تهدیدی، وحدت است، خاطرنشان کرد: وحدت، مقوله ای است که ایجاب می کند، هرچه مورد تهاجم و فشار عناصر خارج از کشور قرار بگیریم، باید‌ برای تقویت وحدت موجود در جامعه اهتمام بیش‌تری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: آنچه به قصد دشمنی علیه نظام مقدس اسلامی ما لفاظی می شود را باید در عمل و با کمک هم خنثی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت معیشت‌ و رونق اقتصادی و شکوفایی اجتماعی و فرهنگی در استان، خاطرنشان کرد: در شرایطی که مستحکم تر و مقاوم تر از همیشه در مسیر بهره گیری از مواهب خدادادی مان تلاش کنیم، به مراتب وضعیتی بهتر از امروز خواهیم داشت.

سالاری تصریح کرد: صداوسیما نقش اساسی در پیشبرد اهداف ملی دارد و در این میان پشتیبانی خانواده ها از کارکنان صداوسیما کاملا ملموس و قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه به گونه ای است که امیدآفرینی بخشی از وظایف ما محسوب می شود، نقد سازنده را پذیرفتنی دانست و تصریح کرد: انتظار از صداوسیما این است که انتقادهای مطرح شده در رسانه، انعکاس دهنده مطالبه و انتقاد مردم باشد ولاغیر.

استاندار گیلان صداوسیما را مهم‌ترین ابزار امروزی امر به معروف و نهی از منکر قلمداد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه از عملکرد صداوسیما در استان رضایت داریم و امیدواریم روند عملکرد به نحوی باشد که وحدت و امید را بیش از پیش در بین مردم تقویت کند.

Share