عباسی با اعلام بیش از 20 میلیارد تومان خسارت

رانش زمین در مناطق سیل زده رودسر ادامه دارد

نماینده رودسر با بیان اینکه رانش زمین در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد اظهار کرد: قرار است از سوی سازمان مدیریت بحران کشور دستگاه لرزه نگاری با حضور کارشناسان مجرب در صحنه حضور پیدا کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی میزان خسارات سیل کاکرود اشکورات رودسر را بالای ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

اسداله عباسی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در حاشیه بازدید میدانی از مناطق سیل زده گفت: متاسفانه به دلیل سیلاب نابهنگام منطقه کاکرود اشکورات تا کنون چهار نفر کشته شده اند و جستجو برای یافتن مفقودین در زیر آوار و باتلاقهای گل و لای به کمک سگ های ویژه هلال احمر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رانش زمین در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد اظهار کرد: قرار است از سوی سازمان مدیریت بحران کشور دستگاه لرزه نگاری با حضور کارشناسان مجرب در صحنه حضور پیدا کنند.

عباسی افزود: تمام دستگاه‌های استان برای رفع مشکلات پای کار هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تا کنون بالغ بر یک میلیارد تومان از باغات فندق خسارت دیده اند، یادآور شد: پل ارتباطی پایین دست کاکرود که ارتباط ۵۰ روستا را برقرار می کرد تخریب شده است و همچنین شاهد قطع راه ارتباطی اشکورات به تنکابن هستیم که این موضوع باعث شده تعدادی از گردشگران و مهمانان در مسیر بمانند.

عباسی افزود: برآورد میزان خسارات وارد بالا می‌باشد و رقم ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. از همه دستگاه‌های اجرایی و ستاد بحران استان و شهرستان می‌خواهم که به کارها سرعت ببخشند تا مشکل آب آشامیدنی و بازگشایی راه‌های مسدود شده هرچه سریعتر سرعت یابد و اداره برق نیز تلاش مضاعفی داشته باشد.

نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد: در سفر استاندار و بازدید او از مناطق سیل گرفته شاهد مکاتبه با دولت برای دریافت اعتبار بودیم که سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد پرداخت ۱۰ میلیارد تومان را داده است و قرار است سازمان مدیریت بحران کشور نیز با توجه به انعکاس گزارش فاجعه سیل به وزیر کشور در رابطه با میزان اعتبارات تصمیم گیری نماید.

Share