رییس پلیس فتا گیلان خبر داد:

دستگیری عامل ارسال مطالب غیراخلاقی به خانم ۳۴ ساله گیلانی در تلگرام

سرهنگ ایرج محمدخانی، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد و افزود:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۳۴ ساله گیلانی مبنی بر ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به وی در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل ارسال مطالب موهن و غیراخلاقی به شاکیه در تلگرام که مردی ۳۰ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف، به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت گردید.

سرهنگ محمدخانی در پایان از شهروندان خواست، در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آن ها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند، در انتخاب گزینه های ایرانی شک نکنند، امروزه جایگزین های خوبی برای انواع رسانه های اجتماعی توسط جوانان خوش فکر کشورمان طراحی و اجرا شده که هم نیاز کاربران را به خوبی برطرف می کند و هم خیال کاربران از امنیت و سلامت اخلاقی این شبکه ها راحت تر است، و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به نشانیGfata@police.irگزارش کنند.

Share