امیررضا خادم در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:

خانم بخشی، توانمندترین فرد برای مدیرکلی در گیلان بود | باید تمام کدورت‌های خود را کنار بگذارید

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این انتخاب صرفا به علت اینکه ایشان یک خانم بودند انجام نشد بلکه ایشان توانمندترین فرد برای مدیرکلی در استان گیلان بودند و قاطعانه میگویم هیچ ملاحظه‌ای در این خصوص صورت نگرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیررضا خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه گیلان تنها استان در کشور است که مدیرکل ورزش و جوانان آن یک خانم است، گفت: این پتاسیل و ظرفیت در استان از گذشته وجود داشت و از همان زمان گیلان تنها استانی بود که دو معاونت آن توسط بانوان اداره می‌شد و اکنون نیز خانم بخشی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان انتخاب شد.

خادم با بیان اینکه وزارتخانه‌ها زمینه های اداری را انجام می‌دهند، گفت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به جمع بندی‌هایی که صورت داد، تصمیم به انتصاب خانم بخشی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گرفت.

خانم بخشی، توانمندترین فرد برای مدیرکلی در استان گیلان بود

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این انتخاب صرفا به علت اینکه ایشان یک خانم بودند انجام نشد بلکه ایشان توانمندترین فرد برای مدیرکلی در استان گیلان بودند و قاطعانه میگویم هیچ ملاحظه‌ای در این خصوص صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم در استان های دیگر نیز شاهد چنین انتصاباتی باشیم افزود: از همه شما میخواهم که در کنار خانم بخشی حضور داشته باشید و البته ایشان نیز با درایتی که دارند حتما می‌توانند مدیریتی بسیار خوبی در استان داشته باشند.

خادم گفت: پتاسیل و توانمندی گیلان در همراهی مدیر برگزیده وجود دارد و انتظار داریم که با همراهی مدیر جوان و خانم اداره کل ورزش و جوانان به توفیقات زیادی برسد.

اداره کل ورزش و جوانان با سایر ادارات و نمایندگان مجلس تعامل کند

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان باید همراهی و تعامل با همه ادارات و نمایندگان مجلس استان را به همراه خود داشته باشد و این می‌طلبد که جوانان و ورزشکاران از ظرفیت نمایندگان استفاده ببرند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده شود افزود: استان گیلان دارای صنایع بزرگ نیست و باید ارتباط با بخش های خصوصی برای رونق بیشتر ورزش افزایش یابد.

خادم اضافه کرد: باید بستر سازی برای جوانان و حضور سمن‌ها را بیشتر کنیم.

استفاده از بانوان از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در مورد بانوان گفت: استفاده از بانوان از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است و باید حمایت از بانوان به ویژه در سطح ورزش قهرمانی و همگانی بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما ایرانی ها در یک کشتی هستیم که باید باهم همکاری کنیم تا این کشتی به ساحل آرامس برسد و برای تحقق این مهم، نیازمند این هستیم که اقتصاد مقاومتی را در برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: باید منابع ملی را با دقت مورد استفاده قرار دهیم و با بهره‌گیری از جوانان و اقشار مختلف مردم صرفه جویی را در برنامه های خود داشته باشیم.

باید تمام کدورت‌های خود را کنار بگذارید

در پایان خادم خطاب به مدیرکل جدید گفت: شما مدیران خوبی را در استان خودتان دارید پس باید تمام کدورت های خود را کنار بگذارید چون اگر با خصومت ها جلو بروید قطعا توفیق نخواهید یافت و باید حتی با کسی که رقیب شما در این سمت بود به درستی و بدور از کینه‌ورزی رفتار کنید و افراد را بر اساس شایسته سالاری و قابلیت های خوبی که دارند در بدنه اداره ورزش و جوانان استفاده کنید.

Share