با حضور مردم و مسئولین؛

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در لاهیجان برگزار شد+ تصاویر

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در لاهیجان برگزار شد و در این مراسم مدیر عامل ستاد دیه استان گیلان گفت: ۹۲۰ میلیون تومان سال گذشته در جش گلریزان استان گیلان جمع آوری و ۲۸۲ زندانی جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده‌ها برگشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان در جشن گلریزان لاهیجان گفت: ۹۲۰ میلیون تومان سال گذشته در جش گلریزان استان گیلان جمع آوری و ۲۸۲ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده‌ها برگشتند.

کامران زاده گفت: در حال حاصر ۹۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های گیلان در انتطار کمک‌های نو دوستانه مردم گیلان هستند که آزادی این زندانیان نیازمند ۸۰ میلیارد تومان می‌باشد.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان گفت: علاوه بر کمک‌های خیرین در جشن گلریزان، وام های چهار درصد به زندانیان جرائم غیرعمد هم تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون در هشت شهر گیلان با استقبال خیرین جشن گلریزان برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان این کار ادامه دارد.

ذبیح الله نیکفر نماینده مرم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، رییس دادگستری لاهیجان و امام جمعه لاهیجان هر یک طی سخنانی از خیرین درخواست کردند که با کمک‌های خود مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لاهیجان که ۵۳ نفر می‌باشند برطرف نمایند تا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده خودشان باز گردنند.

به گزارش دیارمیرزا، در این راستا خیرین لاهیجان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لاهیجان ۱۰۸ میلیون تومان کمک کردند.

این گزارش حاکی از آن است که سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری شده بود که باعث آزادی ۲۱ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شد.

 

Share