اعتراف متهمان به سرقت 8 میلیون تومانی

جزئیات جدید از دستگیری سارقان بقعه متبرکه امام‌زاده هاشم

با سرعت عمل کارآگاهان، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در منطقه سراوان رشت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارقان بقعه متبرکه امام زاده هاشم در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ شعبانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت حدود ۸۰ میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرکه امام زاده هاشم در منطقه سروان شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی آثار و اعلام بجا مانده از صحنه سرقت، کارآگاهان آگاهی موفق به کشف ردپایی از یکی از سارقان در این سرقت شدند، افزود: با سرعت عمل کارآگاهان، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در منطقه سراوان رشت دستگیر شد.

وی با اعلام اینکه همدست متهم نیز در عملیاتی جداگانه در شهرستان رشت دستگیر شد، بیان داشت: هر دو متهم ۳۳ و ۵۱ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت بقعه متبرکه امام زاده هاشم و تقسیم مبلغ سرقتی در فرصتی مناسب اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، به پلیس اطلاع دهند.

Share