قابل توجه علاقه‌مندان خودرو؛

جدیدترین شاسی بلند سیتروئن+ تصاویر

شرکت خودروسازی سیتروئن مدل شاسی بلند C5 Aircross را پس از عرضه اولیه در بازار چین، به زودی راهی بازار قاره سبز می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خودروکار، شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه تابستان سال قبل بود که نسخه شاسی بلند از مدل C5 را با نام C5 Aircross به بازار چین عرضه کرد و حال جدیدترین اخبار در صفحات اجتماعی این شرکت از معرفی مدل C5 Aircross این بار مختص بازار اروپا در تاریخ ۲۴ می حکایت دارد.

این شاسی بلند جدید سیتروئن همچون مدل های پژو ۳۰۰۸، ۵۰۰۸ و اوپل گرندلند X، یک خودرو کلاس اس یو وی کامپکت است.

گفته می شود این خودرو، که در کارخانه سیتروئن واقع در شهر رن فرانسه به تولید خواهد رسید، رقیب سرسختی برای نسل دوم نیسان قشقایی و نسل پنجم تویوتا راوفور است.

عرضه C5 Aircross؛ جدیدترین شاسی بلند سیتروئن در قاره سبز هنوز جزئیاتی در ارتباط با تفاوت میان نسخه اروپا با نسخه مختص بازار چین در دسترس قرار نگرفته است اما استفاده از صفحه کنترل دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش ۸ اینچی و شارژر بدون سیم تلفن های هوشمند در آن قطعی به حساب می آید.

نسخه ای که سیتروئن از این خودرو در بازار چین عرضه کرده است از دو گزینه پیشرانه ۱۶۵ و ۲۰۰ اسب بخاری بهره می برد و انتقال قدرت نیز از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‎ها صورت می گیرد.

بنا بر اعلام سیتروئن، مدل C5 Aircross در نسخه پلاگین هیبرید نیز راهی بازار خواهد شد. در نسخه هیبرید از این خودرو مجموع قدرت خودرو به ۳۰۰ اسب بخار خواهد رسید.

Share