مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبرداد:

تصویب ۷۰۰ طرح بوم‌گردی در گیلان | رتبه نخست استان در مقاوم سازی

محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه دوهزار طرح بوم‌گردی به دبیرخانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تحویل داده شده است، تصریح کرد: از دو هزار طرح بوم‌گردی توسط شهرستان‌های استان گیلان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ۷۰۰ طرح بوم‌گردی به تصویب رسیده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در حاشیه مراسم اولین سالگرد استاندار فقید گیلان، مهندس روح الله قهرمانی چابک در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه دوهزار طرح بوم‌گردی به دبیرخانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان تحویل داده شده است، تصریح کرد: از دو هزار طرح بوم‌گردی توسط شهرستان‌های استان گیلان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ۷۰۰ طرح بوم‌گردی به تصویب رسیده است.

محمد اکبرزاده گفت: با توجه به تاکید استاندار گیلان و تلاش‌های همکاران ما در سطح استان و شهرستان ها مصمم هستیم که این روند شتاب پیدا کند و سبب شکوفایی در رونق گردشگری، کشاورزی و اقتصادی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۷۰۰ طرح مصوب در زمینه های احداثی و مرمتی می‌باشد و مابقی طرح‌های بوم‌گردی به تدریج تصویب می‌شود.

وی در خصوص مقاوم سازی مسکن در گیلان با بیان اینکه از ۲۰۰ هزار واحد مسکن کشور ۲۰ هزار واحد مسکن سهمیه استان گیلان می‌باشد، اظهار داشت: برای مقاوم سازی ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار در نطر گرفته شده است و استان گیلان تاکنون با ۶۳ درصد مقاوم سازی، رتبه اول کشور را داراست.

Share