فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه خبر داد:

تصادف نیسان با موتورسیکلت در آستانه اشرفیه منجر به فوت دو نفر شد

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از فوت دو سرنشین موتورسیکلت در تصادف با خودرو نیسان در این شهرستان خبر داد و افزود: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم فرعی به اصلی توسط راننده نیسان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از فوت دو سرنشین موتورسیکلت در تصادف با خودرو نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح این خبر گفت: بر اثر برخورد سواری نیسان با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از جاده های روستایی، راکب ۲۸ ساله و سرنشین ۲۴ ساله به دلیل شدت صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

این مقام انتظامی افزود: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم رعایت حق تقدم فرعی به اصلی توسط راننده نیسان اعلام شده است.

وی با اشاره به ماده ۱۳۸ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: در برخورد راه اصلی با راه فرعی حق تقدم با وسیله نقلیه‌ای است که از راه اصلی عبور می‌کند، رانندگانی که از راه فرعی به راه اصلی وارد می شوند، باید پیش از ورود به راه اصلی، در صورت لزوم توقف کرده و پس از رعایت حق تقدم وسیله نقلیه‌ای که در مسیر مجاز خود در راه اصلی و با سرعت مجاز عبور کنند، وارد این راه شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا در حین رانندگی به قوانین ترافیکی توجه کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

Share