فرماندار ماسال خبر داد:

تخصیص حدود ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه‌های اشتغالزا در ماسال

فرماندار ماسال از اعطای ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزا به ۶۵ طرح اشتغالزای شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: بوم‌گردی و گردشگری یکی از ظرفیت های بسیار تاثیر گذار جهت توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدجواد عامر، فرماندار ماسال در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ماسال با بیان اینکه ظرفیت خوبی جهت اشتغالزایی در شهرستان به ویژه در بخش گردشگری وجود دارد، افزود: در سال جاری ۶۵ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در قالب طرح های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل شهرستان معرفی شدند.

رییس کارگروه اشتغال شهرستان ماسال، بوم‌گردی و گردشگری را یکی از ظرفیت های بسیار تاثیر گذار جهت توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان بر شمرد و خاطرنشان کرد: در راستای پذیرایی از میهمانان که هم دین و هم در ادبیات ما بسیار بر آن تاکید شده است، البته انتقادها و گله هایی نیز در زمینه ی رفتارهای سوء برخی از گردشگران وجود دارد که این یک مشکل فرهنگی است و باید راهکارهای مناسب فرهنگی برای آن در نظر گرفته شود.

عامر با تقدیر و تشکر از همه ی ادارات ذی ربط در زمینه اجرای طرح بوم‌گردی، گفت: با تلاش های صورت گرفته بیش از ۷۵ درصد از سهمیه ی شهرستان در زمینه طرح بوم‌گردی محقق شده است و امیدواریم با پی گیری ادارات مربوطه، روند اداری سیر پرونده های بوم‌گردی نیز به زودی تکمیل شود.

وی با اشاره به پی گیری های مشترک صورت پذیرفته با همراهی نماینده محترم جهت سرمایه گذاری بنیاد برکت در شهرستان، اظهار داشت: با توجه به رایزنی های قبلی امیدواریم، تحولی در میزان درآمد مردم شهرستان ایجاد شود.

Share