امروز اتفاق افتاد:

تجمع سرمایه‌گذاران مجتمع تجاری آدینه رشت | معترضین: فقط وعده سرخرمن می دهند

حدود ۱۵۰ نفر از سرمایه گذاران مجتمع آدینه امروز در اعتراض به کندی ساخت این مجتمع تجاری در خیابان حافظ رشت تجمع کردند و اعلام کردند: دست اندرکاران ساخت این مجتمع تجاری شفاف و پاسخگو نیستند و فقط وعده سرخرمن می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حدود ۱۵۰ نفر از سرمایه گذاران مجتمع آدینه امروز در اعتراض به کندی ساخت این مجتمع تجاری در خیابان حافظ رشت تجمع کردند.

صداوسیما نوشت: این افراد نظارت مسئولان در روند ساخت و واگذاری واحدهای این مجتمع و همچنین احقاق حقوق خود را خواستار شدند.

عده ای از سرمایه گذاران معترض گفتند: از سال ۱۳۸۸ به دست اندرکاران ساخت مجتمع تجاری آدینه اعتماد کرده و سرمایه گذاری کردیم.

این افراد افزودند: قرار بود سال ۹۲ واحدهای تجاری واگذار شود اما با گذشت ۹ سال نه تنها این کار محقق نشده است بلکه طرح فقط ۳۰ درصد پیشرفت کار دارد.

سرمایه گذاران معترض مجتمع آدینه اعلام کردند: دست اندرکاران ساخت این مجتمع تجاری شفاف و پاسخگو نیستند و فقط وعده سرخرمن می دهند.

این افراد گفتند: قرار بود به ازای هر یک روز تاخیر در تحویل واحدهای این مجتمع روزانه مبلغ ۳۰ هزار تومان به خریداران پرداخت می شود که اگرچه در سند هم قید شده اما اعمال نشده است.

ساخت مجتمع تجاری آدینه از سال ۸۸ در کنار مصلای شهر رشت آغاز شد.

حدود ۶۰۰ نفر در این مجتمع سرمایه گذاری کرده اند.

Share