دو عضو شورای شهر رشت در صحن علنی مطرح کردند:

به رخ کشیدن بدهی شهرداری کار درستی نیست | مدیران شهرداری رشت در قلیانسراها دیده می‌شوند!

شیرزاد با اشاره به اینکه به رخ کشیدن بدهی شهرداری رشت و تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی کار صحیحی نیست گفت: قرار نیست از یکدیگر فقط تعریف کرده و تا زمانیکه منافع شهروندان و رشت تامین شود از شهردار حمایت می کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت چهل و دومین جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت با علم و آگاهی مدیریت شهر را پذیرفته است، گفت: فقط شهر رشت بدهی ندارد و تمامی شهرداری‌های کشور چنین شرایطی دارند.

وی با اشاره به اینکه به رخ کشیدن بدهی شهرداری رشت و تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی کار صحیحی نیست گفت: قرار نیست از یکدیگر فقط تعریف کرده و تا زمانیکه منافع شهروندان و رشت تامین شود از شهردار حمایت می کنیم.

شیرزاد با ابراز گلایه از وضعیت آسفالت رشت گفت: باندهایی وجود دارد که جلوی اجرای آسفالت رشت سنگ اندازی کرده و نمی خواهند اجازه بدهند کارخانه آسفالت شهرداری رشت فعالیت کند.

وی به عدم انجام تعهدات دولت پیرامون دستگاه زباله سوز رشت اشاره کرد و گفت: باید اقدامات مثبتی انجام بدهیم همچنین انوری مدیرکل امور مالیاتی گیلان باید سیاست‌های خود را تغییر داده و به عنوان یک مدیر غیر بومی اگر قصد ماندن در گیلان را دارد باید تعاملات بیشتری انجام بدهد.

این عضو شورای شهر رشت به خودروهای مستهلک شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: تمامی خودروهای شهرداری رشت نیازمند بازنگری هستند.

مدیران شهرداری رشت در قلیانسراها دیده می‌شوند!

محمدحسن علیپور، دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه مدیران شهرداری رشت در قلیانسراها دیده می شوند گفت: برای همایش‌های متعدد در تهران و غیره هزینه می شود اما برای روز کارگر جشن گرفته نمی شود.

وی با بیان اینکه واحد مالی شهرداری رشت باید گزارش مالی بدهد گفت: وقتی به مدیران شهرداری رشت مراجعه می کنیم می گویند ما منتسب برخی از اعضای شورا بوده و به ما بقی اعضا پاسخگو نیستیم.

Share