مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبرداد

بهسازی و تعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت

عملیات تعریض جاده شهر صنعتی به لاکان با هدف ارتقاء ایمنی مسیر و بهبود و روان‌سازی ترافیک شهر صنعتی رشت به بزرگراه رشت – امامزاده هاشم و محور فومن-سراوان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بهسازی و تعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت با هدف ارتقاء ایمنی مسیر و بهبود و روان‌سازی ترافیک خبر داد.
علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: عملیات تعریض جاده شهر صنعتی به لاکان با هدف ارتقاء ایمنی مسیر و بهبود و روان‌سازی ترافیک شهر صنعتی رشت به بزرگراه رشت – امامزاده هاشم و محور فومن-سراوان انجام شد.

وی یادآور شد: تعریض فاز دوم این پروژه به طول ۳.۷ کیلومتر با عرض ۱۰ متر به انجام رسیده و در حال اجرای عملیات آسفالت می‌باشد و پل ۲۰ متری آن هم در حال اجراست.

وی افزود: پیش از این نیز فاز اول این پروژه به طول ۴.۲ کیلومتر و عرض ۱۰ متر در سال‌های قبل به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به پل در دست احداث شهر صنعتی رشت اذعان کرد: این پل به طول ۲۰ متر و عرض ۱۹.۹ متر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است و عملیات اجرائی آن با سرعت خوبی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را هم به بهره‌برداری برسانیم.

خاوری با اشاره به کاربری ویژه این جاده گفت: این مسیر یکی از مهم‌ترین مسیرهای متصل به شهر صنعتی محسوب می‌شود که روزانه تعداد زیادی از خودروهای سنگین و مواد اولیه و محصولات تولیدی واحدهای فعال در شهر صنعتی از طریق این جاده جابجا می‌شود، لذا از فناوری‌های نوین تثبیت آسفالت به جهت طول عمر بالای آن در این محور استفاده شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت ویژه این محور و قرارگیری مجتمع‌های کارگاهی و کارخانجات صنعتی در مجاورت آن، تعریض و ارتقاء سطح سرویس مسیر صورت پذیرفت.

Share