در چهل و پنجمین جلسه شورا

بهراد ذاکری رسما عضو شورای شهر رشت شد

در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با قرائت قسم نامه بهراد ذاکری رسما عضو شورای شهر رشت شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چهل و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با مراسم تحلیف بهراد ذاکری عضو جدید شورای شهر رشت آغاز شد.

در ابتدای جلسه امیرحسین علوی رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه امروز خوشحال هستیم که عضو جوانی به شورا می پیوند، گفت: امیدوارم که با پیوستن این عضو جدید کارها سرعت بیشتری پیدا کند و همچنین جناب شکریه نیز به عنوان مشاور عالی اقتصادی شورا در کنار ما خواهند بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت نیز در این جلسه با تشکر از زحمات شکریه گفت: جایگاه شورا از نظر عقلی، شرعی و قانونی مشخص است و از نظر عقلی میتوان گفت که عقل حکم می‌کند که تصمیمی که جمع می‌گیرند پخته تر و کاملتر است و مبنای شرعی آن سوره شورا در قران کریم است.

علیرضا انصاری به وظایف شورا اشاره کرد و افزود: نقش اساسی که امروز باید شورا در جامعه ایفا کنند، شورا یک نهاد مرزی و میانجگری است و این نهاد علاوه بر اینکه در حکومت هستند اما برخواسته از مردم می باشند.

وی ادامه داد: مدیریت مطالبات مردم کار اساسی مسئولان است و اگر این کار را در اولویت قرار ندهیم سبب خواهد شد اعتماد ملی را از دست بدهیم و شورا میتواند مطالبات مردم را دسته بندی کنند و به اولویت آنها را برآورده سازند.

انصاری باید به مردم آموزش دهیم که همه مطالبات مردم ممکن است در این شرایط برآورده نشود، گفت: باید اولویت ها را در نظر بگیرند و همین امر سبب تقویت اعتماد ملی میشود.

وی با بیان اینکه شهر بزرگ رشت مشکلات زیادی دارد، گفت: شورای شهر رشت باید برای برطرف کردن مشکلات برنامه ریزی داشته باشند و نباید به روزمرگی دچار بشوند و مردم را باید به حقوقشان اشنا کنیم و در کنارش نیز اولویت بندی مطالبات را نیز به مردم آگاهی بدهیم و همین سبب خواهد شد که شهروند آگاهی داشته باشیم.

گفتنی است در ادامه جلسه حاجی پور عضو شورای شهر رشت متن سوگند نامه را خواند که در هنگام خواند همه اعضای شورا این قسم نامه را تکرار کردند.

و در پایان با قرائت قسم نامه بهراد ذاکری رسما عضو شورای شهر رشت شد.

Share