داداشی در راهپیمایی روز قدس آستارا

بنگاه‌های خبری در اختیار رژیم صهیونیستی هستند | تشکیل کشور اسرائیل ظلم در حق مسلمانان است

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بنگاه‌های خبری در اختیار رژیم کودک‌کش صهیونیست بوده و رسانه‌های ما در برابر بنگاه‌های خبری رژیم قوی نیستند، گفت: تحرکات رسانه‌ای رژیم صهیونیست باید در منطقه محدود شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راهپیمایی غرورآفرین روز جهانی قدس با حضور اهالی شیعه و سنی و مسئولان آستارا در خیابان های این شهر برگزار شد و راهپیمایان روزه دار، دادخواهی مظلومان جهان و انزجار از استکبار جهانی را با مشت های گره کرده فریاد زدند.

جمع کثیری از روزه داران بندر مرزی آستارا در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، همگام و همصدا با ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مسلمانان سایر کشورهای آزادی خواه جهان، با حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، باری دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان این رژیم جعلی تا دندان مسلح اعلام کردند.

در آستارا هزاران نفر از مرزداران این خطه در روبروی سپاه و میدان نماز این بندر مرزی تجمع کردند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، با آرمان های امام خمینی (ره)، فرامین مقام معظم رهبری و مظلومان جهان تجدید بیعت کنند.

در ادامه این راهپیمایی با شکوه، قطعنامه محکومیت جنایات صهیونیست ها و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت و آدمک نماد استکبار و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

رژیم کودک‌کش صهیونیست روزبه‌روز در حال پیشروی است

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در مصلی نماز جمعه این شهرستان در حضور راهپیمایان گفت:وز قدس، نماد استکبارستیزی و انزجار ملت ایران و سایر ملت های آزاده دنیا از زیاده خواهان جهان است و به واسطه روز قدس، شاهد صدور انقلاب به خارج از مرزها هستیم.

ولی داداشی اضافه کرد: صهیونیسم با هدف مسلمان ستیزی شکل گرفت و هدف شوم خود را در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله فلسطین اشغالی پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰درصد سرزمین فلسطین تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، افزود: بنا به فرموده امام خمینی (ره) اسرائیل غده سرطانی است و به زودی با همت آزادی خواهان جهان از صفحه روزگار محو خواهد شد.

داداشی تصریح کرد: امام راحل با عرفان و حکمت، ارزش های اسلامی را تقویت و روز قدس را برای دفاع از مظلومان عالم نامگذاری کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت نعمت ولایت، شاهد اتحاد و همدلی بین مردم، مسئولان و سران قوا هستیم و دشمنان از اتحاد ایرانیان می هراسند.

داداشی افزود: اقتدار نظامی کشور ما خواب را از چشمان دشمنان ربوده و ما در روزهای اخیر گوشه ای از اقتدار نظامی سپاه را در سرکوبی داعش در کشور سوریه مشاهده کردیم. روز قدس متعلق به یک قوم، فرهنگ و جغرافیای خاص نیست بلکه این روز به معنی فرهنگ مقاومت و دفاع از مظلومان عالم است.

نماینده آستارا متذکر شد: مسلمانان آزادیخواه دنیا با تمسک به فرهنگ مقاومت و ایثار که از امام حسین (ع) آموخته اند، در مقابل ظلم و بیداد استکبار جهانی ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا در سال ۱۹۱۴ میلادی از ایده‌ها و بیانیه‌های ایجاد اسرائیل جدید در سرزمین‌های اشغالی استقبال کرده‌اند، تصریح کرد: تشکیل یک کشور جدید به نام اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی یک ظلم بسیار بزرگ در حق مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل خواسته‌های نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیست ایستاده است، بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیست روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و اگر انقلاب اسلامی به ثمر نمی‌نشست اتفاقات ناگواری در منطقه رخ می‌داد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بنگاه‌های خبری در اختیار رژیم کودک‌کش صهیونیست بوده و رسانه‌های ما در برابر بنگاه‌های خبری رژیم قوی نیستند، گفت: تحرکات رسانه‌ای رژیم صهیونیست باید در منطقه محدود شود.

داداشی با اشاره به اینکه کشورهای متحد خط مقاومت در برابر خواسته‌های نابه‌حق رژیم کودک‌کش صهیونیست باید تقویت شوند، گفت: اردن و مصر ظرفیت خوبی دارند که از ظرفیت موجود این دو کشور می‌توان به‌عنوان یک ابزار بازدارنده علیه خواسته‌های نابه‌حق صهیونیستها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سازمان‌هایی است که مقابل خواسته‌های نامشروع اسرائیل ایستاده است، افزود: رژیم صهیونیستی وقتی منافع سیاسی، اقتصادی و ایدولوژیکی خود را در خط می‌بیند به تحریم و تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌پردازد.

Share