رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه «خدیجه مادر امت» در بقاع متبرکه شاخص شهرستان رشت

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت از برگزاری ویژه‌برنامه «خدیجه، مادر امت» در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص این شهر همزمان با شب و روز دهمین روز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رشت از برگزاری ویژه‌برنامه «خدیجه، مادر امت» در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص این شهر همزمان با شب و روز دهمین روز ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی با بیان اینکه طی هماهنگی های انجام شده با هیئت های محترم امناء و هیئات مذهبی شهر، ویژه‌برنامه «خدیجه، مادر امت» به منظور الگوسازی از سیره و شخصیت آن بانوی گرامی اسلام برگزار می‌شود گفت: این ویژه‌برنامه با دعوت از مردم و مسئولان، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بانوان شهرستان و مخصوصا مادران و همسران شهدا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم از قاریان برجسته قرآن کریم و همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در هر بقعه دعوت شده‌ و سخنرانان نیز در این مراسم به تبیین شخصیت، منزلت، جایگاه و نقش حضرت خدیجه سلام الله علیها و راه الگوپذیری از سیره ایشان خواهند پرداخت.

رییس اداره اوقاف رشت پذیرایی با افطار ساده از میهمانان، برگزاری مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی را از جمله برنامه‌های مراسم بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها برشمرد.

Share