فرماندار رشت:

برگزاری تجمع هواداران سپیدرود غیرقانونی است | مسئولان دغدغه رفع مشکلات باشگاه را دارند

فرماندار رشت با بیان اینکه برگزاری تجمعات بدون مجوز توسط هواداران باشگاه سپیدرود رشت غیرقانونی است، گفت: بنده از همین‌جا به تمام هواداران خوب تیم سپیدرود رشت اعلام می‌کنم که همه مسئولان و متولیان امر شهرستان رشت دغدغه رفع مشکلات این باشگاه مردمی را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سیدمحمد احمدی اظهار داشت:‌ مشکلات باشگاه سپیدرود رشت تنها از مسیر قانونی و در فضایی آرام قابل حل است و برگزاری تجمعات غیرقانونی از سوی هواداران این باشگاه هیچ کمکی به تسریع این روند نمی‌کند.

رئیس شورای تأمین شهرستان رشت عنوان کرد:‌ بنده از همین‌جا به تمام هواداران خوب تیم سپیدرود رشت اعلام می‌کنم که همه مسئولان و متولیان امر شهرستان رشت به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان دغدغه رفع مشکلات این باشگاه مردمی را دارند.

احمدی اداره کل ورزش و جوانان گیلان را متولی اصلی امور ورزش استان خواند و افزود: از هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌خواهم برای رسیدن به خواسته‌های به‌حق خود از راه‌های قانونی وارد شوند و از هر گونه تجمع غیرقانونی و بدون مجوز خودداری کنند.

فرماندار رشت هواداران باشگاه سپیدرود را ذخیره ارزشمند ورزش استان اعلام کرد و گفت:‌ انعکاس مطالبات باید به شیوه قانونی و از مسیر درست خود انجام شود زیرا یقیناً مشکلات و ضعف‌های موجود تنها در فضایی آرام و بدون تنش قابل حل خواهد بود.

احمدی متولی اصلی ورزش استان را اداره کل ورزش و جوانان گیلان دانست و تصریح کرد:‌ طبق یکی از بندهای قراردادی که ما بین هیئت فوتبال استان و مالک باشگاه سپیدرود رشت منعقد شده است در صورت بروز اختلاف بین طرفین اداره کل ورزش و جوانان حق ورود به موضوع را دارد.

وی با تأکید بر اینکه فرمانداری شهرستان رشت به‌هیچ عنوان قصد ورود به موضوعات این‌چنینی را ندارد بیان دا‌شت:‌ فرمانداری رشت از تصمیمات اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده در باشگاه سپیدرود رشت حمایت می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت ‌بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی تأکید کرد و ابراز داشت:‌ باشگاه قدیمی و ریشه‌دار سپیدرود رشت متعلق به همه ما است بنابراین باید برای حل مشکلات آن با حفظ انسجام درونی و از راه گفتمان در مسیرهای قانونی گام برداریم.

Share