در جلسه چهل و چهارم شورای شهر رشت:

با استعفای شکریه در صحن شورای شهر رشت موافقت شد | بهراد ذاکری عضو جدید شورای شهر رشت

در جلسه چهل و چهارم شورای شهر رشت با استعفای جلال الدین محمد شکریه موافقت شد و به این ترتیب بهراد ذاکری به عنوان عضو جدید شورای شهر رشت باید در جلسه بعدی شورا سوگند یاد کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت در جلسه چهل و چهارم شورای شهر رشت با اشاره به اینکه آقای شکریه استعفای خود را به شورای شهر رشت ارائه کرده است، گفت: از ایشان خواستیم که به عنوان مشاور عالی شورا حضور داشته باشند.

جلال الدین محمد شکریه در این جلسه پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و اظهار کرد: انتخاب این مسیر برایم سخت و دشوار بوده است.

وی با بیان اینکه نماینده ۳ میلیون واحد صنفی بوده‌ام گفت: از نمایندگانی که در لایحه استفساریه مجلس همراهی کردند سپاسگزارم و فارغ از نگاه حقوقی ماده ۴ قانون مدنی عطف به ماسبق می شود.

شکریه با اشاره به اینکه در اتاق اصناف ایران برنامه های فراوانی داریم، گفت: بارها در برابر هجمه‌ها سکوت کردم و می دانستم خداوند بهترین راه را برایم رقم می‌زند.

احمد رمضانپور نرگسی به عنوان موافق استعفا گفت: برای رشد کشور همه باید از قانون پیروی نماییم.

وی ادامه داد: از زمانی که استفساریه آمد از آقای شکریه خواستم که بین شورای شهر و اتاق اصناف یکی را انتخاب کند و با اینکه دوست داشتم ایشان در شورا بماند اما با حضور ایشان در شورای شهر، استان گیلان یک کرسی کشوری را از دست می‌داد.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در شورای پنجم وحدت نظر داریم و امیدواریم که ایشان ریس اتاق اصناف کشور شوند، گفت: باید فرصت حضور آقای شکریه را در اتاق اصناف غنیمت بداریم.

به گزارش دیارمیرزا با استعفای جلال الدین محمد شکریه در صحن شورای شورای شهر رشت موافقت شد و به این ترتیب بهراد ذاکری به عنوان عضو شورای شهر رشت باید در جلسه بعدی شورا سوگند یاد کند.

Share