فرمانده انتظامی فومن خبر داد:

بازپرس دادگستری قلابی در فومن دستگیر شد

سرهنگ محسن جعفرزاده از دستگیری شخصی با جعل عنوان بازپرس دادگستری در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهم در نظر دارد با جعل عنوان و اخذ مجوز قضایی اقدام به کلاهبرداری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری شخصی با جعل عنوان بازپرس دادگستری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن جعفرزاده در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه، شخصی با جعل عنوان بازپرس دادگستری به دادسرای عمومی و انقلاب فومن مراجعه و قصد دریافت مجوز پخش اوراق بخت‌آزمایی به نام اداره بهزیستی را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهم در نظر دارد با جعل عنوان و اخذ مجوز قضایی اقدام به کلاهبرداری کند، بنابراین کلاهبردار ۴۲ ساله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه با استعلام از سوابق متهم مشخص شد وی دارای ۵ فقره سابفه کیفری است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس سرانجام به جعل عنوان و قصد کلاهبرداری از این طریق اعتراف کرد.

سرهنگ جعفرزاده خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو و کیف این کلاهبردار ۱۱ دسته چک از بانک‌های مختلف به نام همسرش و تعدادی اوراق خام قبولی وثیقه، کشف و ضبط و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

Share