فرماندار لنگرود:

اینکه تنها یک گوشه بنشینیم و عبادت کنیم خواست غربی‌ها است

سیدرضا جوادپور اینکه تنها یک گوشه بنشینیم و عبادت کنیم خواست غربی‌ها است اما کار امام و آماده کردن ذهن ها ترسی بر اندام آن ها انداخت، گفت: هدف دشمن ایجاد دلمردگی و یاس در مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدرضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود در یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان فرهنگی و امام خمینی(ره) گفت: صحبت و یاد کردن از امام خمینی(ره) و برکات ایشان نیاز روزمره ما است که باید بر آن تاکید شود.

وی با اشاره به تاسیس جمهوری اسلامی گفت: این انقلاب که در عصر خودش یک اتفاق بسیار بزرگ بود نیاز به بازخوانی دارد و تمام مراحلی را که امام برای تاسیس آن طی کرد باید بررسی شود.

جوادپور سه مرحله ذهنیت، عینیت و وصیت های امام را به عنوان سه گام اساسی در تاسیس این نظام دانست و گفت: در جامعه سنتی که تحجرگرایی در آن بیداد میکرد و در حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی ‌این ذهنیت وجود نداشت که می‌توانیم اسلام را بنای حکومت قرار دهیم، امام با نوشتن کتاب ولایت فقیه ذهن ها را آماده کرد.

اینکه تنها یک گوشه بنشینیم و عبادت کنیم خواست غربی‌ها است

وی افزود: اینکه تنها یک گوشه بنشینیم و عبادت کنیم خواست غربی‌ها است اما کار امام و آماده کردن ذهن ها ترسی بر اندام آن ها انداخت.

جوادپور با بیان اینکه در سال ۵۷ مرحله ذهنیت به عینیت رسید و جمهوری اسلامی تشکیل شد، گفت: امام تمام نهادهای حاکمیتی را تاسیس کرد و به همین دلیل همه قدرت‌ها شروع به اقدامات خصمانه و براندازی حکومت کردند.

وی سیاست زدایی و تحریف مفاهیم اسلامی را از اقدامات گروه‌های ضدانقلاب برای براندازی حکومت خواند و گفت: هدف این گروه ها ناصواب نشان دادن تفسیر امام و نشان دادن جوامع اسلامی با جنگ و خونریزی است.

جوادپور با اشاره به وصیت نامه امام گفت: این وصیت نامه دو عصاره دارد که یکی بیانگر انقلاب اسلامی به عنوان یک ودیعه الهی است که قابل مقایسه با هیچ انقلابی نیست و دیگری آینده و عناصر حکومت اسلامی است که بدون مردم معنایی ندارد و زمانی که جمهوری اسلامی از مردم فاصله بگیرد یعنی از آرمان‌های امام فاصله گرفته است.

هدف دشمن ایجاد دلمردگی و یاس در مردم است

به گزارش دیارمیرزا فرماندار لنگرود با بیان اینکه وظیفه ما پاسداری از انقلاب اسلامی است گفت: هدف دشمن ایجاد دلمردگی و یاس در مردم است تا این نظام را ناکار آمد جلوه دهد به گونه ای که مردم از انقلاب خودشان پشیمان شوند.

وی دوقطبی سازی در برجام و انتخابات را از اهداف ذهنی دشمن خواند و گفت: دو قطبی سازی در برجام و انتخابات مرحله ذهنی است که دشمن خواهان آن است تا در مرحله عینیت نظام دیگری را برسرکار بیاورد.

جوادپور در پایان با اشاره به اینکه اداره کردن جامعه امروز کار بسیار دشواری است، اظهار داشت: با وجود جنگ میان کشورهای اسلامی و غارت منابع توسط قدرت های فرامنطقه ای با مدیریت و قدرت مقام معظم رهبری اکنون ما از دوران حضرت امام بسیار قوی تر شده ایم و همین قدرت باعث شده که دشمن ما را تحت فشار قرار دهد.

Share