رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در رشت

ایران جزو چهار قدرت برتر دنیا است | تداوم انقلاب در دستان مردم است

سعیدی با اشاره به اینکه به اذعان بسیاری از کارشناسان، آمریکا، چین، روسیه و ایران چهار قدرت برتر دنیا هستند، گفت: رهبری معظم پس از امام(ره) توانست قدرت ایران به این جایگاه برسانند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام علی سعیدی پس از برگزاری راهپیمایی روز قدس و در خطبه‌های پیش از نماز جمعه رشت با بیان اینکه در ۱۵۰ سال اخیر انگلیس و آمریکا طرحی را برای تسلط غرب آسیا دنبال می‌کردند، گفت: طرح تجزیه سودان، عراق و سوریه در دستور کار این کشورها و در کنار آن به مذهب سازی، رهبر سازی و پیش بینی یک کشور ضددینی به نام اسرائیل در غرب آسیا روی آرودند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، صهیونسیم یهودی، صهیونسیم مسیحی و صهیونیسم وهابی را سه مثلث شوم در غرب آسیا دانست و افزود: هدف جبهه استکبار از سلطه غرب آسیا تشکیل امپراطوری از نیل تا فرات، مقابله با خیزش اسلامی، تلسط بر منابع عظیم مسلمانان و تشکیل حاکمیت مطلق آمریکا با سقوط شوروی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران بر اصول استقلال، استکبارستیزی، دفاع از مستضعفین، دفاع از مظلومین و آرمان فلسطین برپاست، گفت: یکی از شعارهای انقلاب تکیه بر مقاومت با نصرت اللهی بود.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه کسینجر می‌گوید انقلاب ایران سونامی بود که دنیا را تکان داد، یادآور شد: آمریکایی ها متوجه شدند آن تفکری که می‌تواند نقشه آمریکا را شکست دهد، انقلاب اسلامی ایران‌ است.

سعیدی راه اندازی چندین جنگ، پدیدآوری افراط گرایی، تبدیل جنگ مستقیم به جنگ نیابتی و تبدیل جنگ تمدنی به جنگ درون تمدنی را از اقدامات استکبار برای کاهش مقابله ایران دانست و گفت: ضربه به ارتش‌های سوریه، یمن و عراق و تلفات نیروی انسانی از عوامل تبدیل جنگ تمدنی به جنگ درون تمدنی است و پول‌های سعودی‌ها در راه اهداف استکبار در منطقه هزینه می‌شود.

وی با اشاره‌ به اینکه خنثی سازی طرح خاورمیانه بزرگ از مهم ترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: ضربه زدن به حزب الله، سوریه، عراق و ایران را از اهداف استکبار جهت رسیدن به طرح خاورمیانه بزرگ بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، شکست آمریکا در مقابل جبهه مقاومت را از دیگر‌ ویژگی‌های انقلاب ایران دانست و افزود: مقابله با نقشه آمریکا بر تسلط بر عراق به وسیله داعش از دستاوردهای مهم ما بود‌.

سعیدی تبدیل قدرت نابرابر در مقابل نبرد نامقارن را از دیگر ویژگی انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: رای مردم روسیه به پوتین، رای مردم لبنان به حزب الله و رای مردم عراق به جهبه مقاومت در عراق از دستاوردهای انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه از عمر نکبت بار اسرائیل ۷۰ سال می‌گذرد، گفت: در سال‌هایی که پیش از انقلاب ایران اسرائیل در تمامی ماموریت‌های خود موفق بود اما انقلاب ایران توانست این موضوع را تغییر دهد.

 سعیدی با اشاره به وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر‌ گفت: مهم‌ترین و پیچیده ترین مسئله انقلاب‌های دینی تغییر رهبری است.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین پیامبر(ص) و امام علی(ع) به غیر از در خصوص وحی نبود، تصریح کرد: پس از پیامبر(ص) خواص و عوامل انقلاب را به نااهل سپردند.

سعیدی ادامه داد: هنر ملت ایران این بود که تجربه‌های تلخ گذشته را تکرار نکردند و همانطور که از امام خمینی(ره) تبعیت می‌کردند از رهبر معظم انقلاب نیز حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه به اذعان بسیاری از کارشناسان، آمریکا، چین، روسیه و ایران چهار قدرت برتر دنیا هستند، گفت: رهبری معظم پس از امام(ره) توانست قدرت ایران به این جایگاه برسانند.

سعیدی با بیان اینکه تداوم انقلاب در دستان مردم است، تصریح کرد: فشار تحریم و فشار روانی وجود دارد اما مردم باید بدانند نقش بسیار پررنگی در انقلاب دارند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، با بیان اینکه دشمنان؛ اصل نظام و انقلاب، شخص ولایت فقیه و قدرت نظام‌ ایران را به عنوان سه کانون اصلی هدف گرفته اند، تصریح کرد: مطمئن هستیم که مردم ایران با توجه به تجربیات خود انقلاب را حفظ می‌کنند.

Share