رمضانپور نرگسی:

اگر شهردار رشت از مشکلات قضایی می‌ترسد، بنده حاضرم برای رفاه حال مردم به زندان بروم

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه پیاده راه فرهنگی با نبودن مردم شبیه به قبرستان می‌شود، گفت: اگر شهردار ترس از قضایی بودن مشکل آبنما دارند و نمی تواند کار انجام دهند، بنده حاضرم این کار را به گردن بگیرم و برای رفاه حال مردم به زندان بروم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت و در مراسم تقدیر از اساتید پیشکسوت قرآن کریم در صحن شورا گفت: فعالیت هایی که این پیشکسوتان برای گسترش معارف قرآن در این شهر کشیدند بسیار با ارزش است.

با کمک قرآن توانستم سالم بمانم

وی با بیان اینکه بنده از کسانی هستم که در همان دوران خفقان فرهنگ قرآنی با فرهنگ قرآن آشنا شدم افزود: زمانی بود کل شهر مملو از وسایل و مکان‌های لهو و لعب بود با کمک همین فرهنگ قرآنی توانستم سالم بمانم.

در اوج شبیخون فرهنگی هستیم | بهترین واکسن برای حفظ جوانان از گناه و فساد، قرآن و فرهنگ قرآنی است

رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه در اوج شبیخون فرهنگی هستیم، افزود: جوانان ما با وجود ماهواره و استفاده نادرست از فضای مجازی از دین گریزان شدند و بهترین واکسن برای حفظ جوانان از گناه و فساد، قرآن و فرهنگ قرآنی است.

چرا نباید مردم از نعمت آبنمای پیاده راه فرهنگی رشت بهره‌مند شوند؟ | پیاده راه با نبودن مردم شبیه به قبرستان می‌شود

رمضانپور نرگسی در خصوص لایحه بهبود سیستم روشنایی پیاده راه فرهنگی و رفع مشکلات و معضلات آن گفت: این امر در اختیار شهردار است و باید به مشکل روشنایی پیاده راه حل شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای آبنمای پیاده راه فرهنگی رشت شده است، گفت: چرا نباید مردم از نعمت آبنمای پیاده راه فرهنگی رشت بهره‌مند شوند؟

اگر شهردار از مشکلات قضایی می‌ترسد، بنده حاضرم برای رفاه حال مردم به زندان بروم

این عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه پیاده راه فرهنگی با نبودن مردم شبیه به قبرستان می‌شود، گفت: اگر شهردار ترس از قضایی بودن مشکل آبنما دارند و نمی تواند کار انجام دهند، بنده حاضرم این کار را به گردن بگیرم و برای رفاه حال مردم به زندان بروم.

Share