با حضور جمعی از مسئولین؛

اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان‌های گیلان در رضوانشهر افتتاح شد

اولین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان‌های استان گیلان در رضوانشهر با حضور احمد سیاوش‌پور، رییس کل دادگستری و جمعی از مسولان دستگاه های اجرایی و نظامی و انتظامی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان‌های استان گیلان در رضوانشهر با حضور احمد سیاوش‌پور رییس کل دادگستری و مجید الهیان معاون آمار و فناوری دادگستری استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسولان دستگاه های اجرایی و نظامی و انتظامی این شهرستان افتتاح شد.

مجید الهیان معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان در مراسم افتتاح این دفتر با اشاره به اینکه به زودی در سایر شهرها و بخش های استان نیز این دفاتر راه اندازی خواهد شد، تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به این دفاتر که از فضای مطلوب و شایسته خدمات رسانی به آنها برخوردارند دادخواست‌های قضایی خود را تقدیم کنند.

الهیان راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی را در راستای سیاست تکریم مراجعین به دادگستری و تسهیل امور قضایی معرفی کرد و افزود: با راه اندازی این دفاتر ثبت دادخواست ها و ارجاع آن به شعب رسیدگی کننده پرونده قضایی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

گفتنی است دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان رضوانشهر با سرمایه بخش خصوصی به نشانی رضوانشهر، خیابان امام خمینی (ره)، روبروی بانک رفاه، مجتمع تجاری صدیق، طبقه دوم  از امروز کار خود را آغاز کرد.

Share