آیت الله فلاحتی در چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام بندر انزلی:

انقلاب اسلامی در تمام دنیا فراگیر شد | ترامپ اختیاری از خود ندارد و اتاق فکر او رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه یکی از مولفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی روحیه استشهادی جوانان و مردم ما است تصریح کرد: اینکه برخی افراد می‌گویند ترامپ از برجام خارج شد حرفی غلط و نادرست است زیرا او اختیاری از خود ندارد و اتاق فکر او رژیم صهیونیستی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام بندر انزلی با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مصلی بندر انزلی برگزار شد.

آیت‌‌الله رسول فلاحتی در این مراسم ضمن اشاره به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری عنوان داشت: انقلاب اسلامی با قدرت پیش می رود و دشمنی قدرت های جهان با این انقلاب همیشگی است.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی در دنیا به عنوان قدرت شناخته می شود افزود: اولین مولفه‌ای که سبب این اقتدار انقلاب شد وجود رهبری صالح، مدیر، مدبر و آگاه به نقشه های جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطر نشان کرد: تحلیل گران دنیای امروز اعتراف کردند که مقام معظم رهبری در ایران نه فقط جامعه ایرانی را رهبری می کند بلکه رهبر امت اسلامی در تمام دنیا هستند.

فلاحتی دومین مولفه اقتدار نظام را اسلام دانست و خاطر نشان کرد: مسئله اسلام باعث شد بعد از هزار و اندی سال بعد از بعثت پیامبر حرکت و بعثت دیگری در این نقطه از کره زمین شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار کرد: امروز گستره انقلاب اسلامی همه دنیا را فرا گرفته است و قدرت‌های جهانی بسیج شده اند تا قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهند.

وی با ذکر این مطلب که مردم در تمام عرصه ها ایستاده اند گفت: سومین مولفه اقتدار نظام اسلامی ما، مردم هستند که پابرکاب و آتش به اختیار برای امام و بعد نیز در کنار رهبری معظم انقلاب هستند.

آیت الله فلاحتی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و متأسفانه عده‌ای آب در آسیاب دشمن می ریزند.

وی با بیان اینکه مولفه چهارم اقتدار نظام جمهوری اسلامی روحیه استشهادی جوانان و مردم ما است تصریح کرد: اینکه برخی افراد می‌گویند ترامپ از برجام خارج شد حرفی غلط و نادرست است زیرا او اختیاری از خود ندارد و اتاق فکر او رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پایان گفت: اگر بنا است آمریکا را فردی مثل ترامپ اداره کند به خدا قسم بعضی از این جوانان تحصیلکرده دانشگاهی ما می توانند به مراتب قدرتی بیشتر از آمریکا را اداره کنند.

Share