عباس صابر با اشاره به بسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان

انتقال ساکنین منطقه رانش روستای کاکرود با توجه رانش بالای زمین ضروری است

صابر با اشاره به تداوم رانش زمین گفت: با توجه به رانش بالای زمین ضروری است نسبت به جابجایی دیگر ساکنین منطقه اقدام فوری صورت گیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: از سوی سازمان مدیریت بحران کشور اکیب های لرزه نگاری برای کاکرود اشکورات رحیم اباد اعزام خواهند شد.

عباس صابر در حاشیه بازدید از روند رو به پیشرفت عملیات امدادی به مناطق سیل زده کاکرود اشکورات رودسر اظهار کرد:در پی تقاصای مدیریت بحران استانداری گیلان و بازدید معاونت سازمان مدیریت بحران کشور برای کاکرود اشکورات رحیم آباد اکیب های لرزه نگاری اعزام شوند.

وی با اشاره به تداوم رانش زمین گفت: با توجه به رانش بالای زمین ضروری است نسبت به جابجایی دیگر ساکنین منطقه اقدام فوری صورت گیرد.

صابر تصریح کرد: آخرین خسارت وارده حاکی از این است که به هفت واحد مسکونی، چهار دستگاه خودرو خسارت وارد شده و چهار نفر نیز کشته شده اند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: در جلسه ستاد بحران معین در کاکرود مقرر شد که ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات ویژه و اضطراری برای منطقه تخصیص یابد.

صابر در خصوص خدمات رسانی به سیل زدگان کاکرود اشکورات رحیم آباد گفت: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی از لحاط پکیج های بسته بندی شده بین اسیب دیدگان نداشته ایم و به اندازه نیاز از سوی هلال احمر استان گیلان تامین شده است.

وی گفت: با توجه به تاکید استاندار گیلان و ابراز همدردی ایشان با خانواده های اسیب دیده در زمینه نیازهای صروری تاکید ویژه داشته اند و همه دستگاه‌های ترابری سبک و سنگین را برای برطرف کردن مشکلات سیل زدکان بسیج کرده ایم.

Share