امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در املش:

اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم | اگر دشمن غلطی بکند او را پشیمان خواهیم کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم، افزود: اگر انگشت دشمن بر روی ماشه برود آنچنان آن‌ها را ادب خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در تجمع بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان املش با بیان اینکه فتح خرمشهر نصرت الهی بود، افزود: این پیروزی‌ها مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده است و باید آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود.

اسماعیلی همچنین ادامه داد: جوانان باید بدانند که جنگ با دشمن بعثی برای حفظ و صیانت از کشور ایران و اقتدار جمهوری اسلامی بود.

چشمان بیدار پدافند هوایی از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) به فرمایشات رهبری اشاره کرد و افزود: معیارهایی را که رهبری معظم انقلاب ترسیم نمودند باید برای همه الگو و سرمشق باشد.

وی گفت: چشمان بیدار پدافند هوایی بصورت شبانه روز از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

تحریم‌ها ملت ایران را مانند فولاد آبدیده می‌کند | نگران خروج آمریکایی ها از برجام نیستیم

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه تحریم‌ها ملت ایران را مانند فولاد آبدیده می‌کند، اظهار داشت: نگران خروج آمریکایی ها از برجام نیستیم زیرا آمریکا تاکنون هم در برجام حضور نداشت.

وی با بیان اینکه جغرافیای ایران اسلامی مملو از آشیانه عقاب‌های پدافند است و پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد، گفت: سه هزار ۷۰۰ نقطه کشور تحت پوشش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) قرار دارد.

ایران در حوزه دفاعی جزو برترین‌ کشورهای جهان است | اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم

فرزاد اسماعیلی رمز و راز پیروزی بر دشمن را اطاعت از ولی فقیه دانست و ادامه داد: ایران در حوزه دفاعی جزو برترین‌ کشورهای جهان است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه ایران جز پنج کشور مقتدر در حوزه های دفاعی و امنیتی دنیا است، گفت: تحریم‌ها هیچ تاثیری بر کشور نداشته بلکه عزم و اراده ملت ما را مصمم‌تر از گذشته می کند.

فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم، افزود: اگر انگشت دشمن بر روی ماشه برود آنچنان آن‌ها را ادب خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوند.

هرگز به خنده‌ها و دست‌های خالی دشمن خوشبین نبودیم | اگر دشمن بخواهد غلطی بکند او را پشیمان خواهیم کرد

وی اظهار داشت: ملت ایران به تبعیت از ولایت در راهپیمایی ها با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند.

فرزاد اسماعیلی در پایان با بیان اینکه ما هرگز به خنده‌ها و دست‌های خالی دشمن خوشبین نبودیم و نیستم، افزود: آسمان ایران امن ترین آسمان در منطقه است و اگر دشمن بخواهد غلطی بکند او را پشیمان خواهیم کرد.

Share