مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان:

از وزارتخانه می‌خواهم به گیلان نگاه ویژه‌ای داشته باشند | از برخی بد اخلاقی‌ها دلخور شدم

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه از وزارتخانه میخواهم که استان را به ویژه نگاه کنند و بنده هم قول خواهم داد که از جوانان در عرصه های مدیریتی بیشتر استفاده کنم، گفت: از برخی بد اخلاقی‌ها دلخور شدم اما سعی خواهم کرد با خلوص نیت کار کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بخشی، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان در مراسم معارفه خود با بیان اینکه قرار گرفتن به عنوان اولین بانو در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان مسئولیت سنگینی است، گفت: از وزارت ورزش و جوانان و استاندار محترم گیلان برای اینکه به من به عنوان یک خانم و جوان اعتماد کردند، تشکر میکنم.

نخستین خواسته‌ام از وزرات ورزش و جوانان استفاده از نیروهای بومی و جوانان است

بخشی در ادامه افزود: نخستین خواسته‌ام از وزرات ورزش و جوانان استفاده از نیروهای بومی و جوانان است زیرا استان گیلان دارای ظرفیت های بالایی برای اداره امور می‌باشد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه امیررضا خادم از زمانی که بنده به عنوان سرپرستی در این اداره انتخاب شدم از من حمایت کردند، گفت: در داخل استان نیز حمایت‌های زیادی انجام شد و حتی نمایندگانی که در ابتدا با سرپرستی بنده مخالف بودند بعد از انتخاب شدنم حمایت و پشتیبانی خودشان را از بانوان و جوانان انجام دادند.

تمام تلاش خود را برای ارتقا ورزش گیلان انجام خواهم داد

وی با اشاره به صحبت های امیررضا خادم که گفته بود اگر با انتخاب خانم بخشی توفیقاتی را که در ورزش گیلان انتظار داریم به دست نیاوردیم از نیروی غیر بومی برای اداره ورزش و جوانان گیلان استفاده خواهیم کرد، گفت: تمام تلاش خود را برای ارتقا ورزش گیلان انجام خواهم داد اما اگر کوتاهی در ورزش و جوانان انجام شود از شما میخواهم که بنده را مورد مواخذه قرار دهید تا تاوانش را گیلان و اداره ورزش و جوانان ندهد.

بخشی افزود: خوشحالم که به عنوان اولین بانویی هستم که در این سمت قرار دارم اما اگر جایی احساس کردم که توانایی ندارم بستر برای استفاده از نیروهای توانمند را باز خواهم گذاشت.

از وزارتخانه می‌خواهم به گیلان نگاه ویژه‌ای داشته باشند

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان افزود: از وزارتخانه میخواهم که استان را به ویژه نگاه کنند و بنده هم قول خواهم داد که از جوانان در عرصه های مدیریتی بیشتر استفاده کنم.

از برخی بد اخلاقی‌ها دلخور شدم

بخشی با اشاره به اینکه از خانواده ام به ویژه برای حمایت‌های که انجام دادند تشکر میکنم، اظهار داشت: از برخی بد اخلاقی‌ها دلخور شدم اما سعی خواهم کرد با خلوص نیت کار کنم و شایستگی‌ها را در مورد انتخاب مدیران اولویت قرار دهم.

Share