فرماندار شهرستان رشت مطرح کرد:

از عقب‌ماندگی شهرستان رشت در تمام زیر ساخت‌ها تا انتقاد از برخی مدیران شهرستان

سیدمحمد احمدی با اشاره به اینکه گاها مدیران شهرستان رشت در مراسم های فرهنگی شرکت نمی‌کنند، گفت: به مدیران تأکید می‌کنم که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کنند و در جلسه آینده مدیرانی که در این امر قصور کنند را اعلام خواهم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: جمعیت حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از استکبارستیزی مردم داشت و این حرکت برگ زرین دیگری را در تاریخ رشت رقم زد و بنده به عنوان نماینده عالی دولت از مردم شهرستان رشت تشکر میکنم.

احمدی با بیان اینکه ولایت از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این ستون را در استان گیلان نیز حس می‌کنیم و همراهی نماینده ولی فقیه در امور استان افتخاری برای مردم است.

۳۰ درصد از اراضی کشاورزی استان گیلان در شهرستان رشت قرار دارد

فرماندار رشت در مورد محورهای توسعه شهرستان گفت: شهرستان رشت دارای ۶۴ هزار هکتار است که ۳۰ درصد از اراضی کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به شرایط نامساعد وضعیت آب، گفت: با آنکه دغدغه کمبود آب وجود داشت اما با مدیریت مناسب توانستیم کار نشاء زمین‌ها را به اتمام برسانیم.

لزوم طرح تجهیز برای توسعه کشاورزی در شهرستان رشت | ۱۸ درصد از اراضی‌های شهرستان رشت تجهیز شده است

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت اظهار داشت: برای توسعه کشاورزی باید طرح تجهیز داشته باشیم و از جمله هدف‌های ما در این طرح صرفه جویی در آب و امکان کشت دوم است.

وی با بیان اینکه ۱۸ درصد از اراضی ها تجهیز شده است افزود: از ۶۴ هزار هکتار شهرستان رشت فقط ۱۱ هزار و ۷۰۰ هکتار را تجهیز شده است باید برای تقویت و توسعه کشاورزی تجهیزات را باید بیشتر کنیم.

شهرستان رشت در تمام زیر ساخت‌ها عقب است

فرماندار رشت در مورد زیر ساخت ها شهرستان گفت: متاسفانه در تمام زیر ساخت ها از جمله راه روستایی، آب شرب،برق و … عقب هستیم.

احمدی با بیان اینکه مدیران باید مدیریت کارتابلی را کنار بگذارند، گفت: گاها مدیران از تذکرات و برخوردها ناراحت می‌شوند اما تمام هدف ما میدانی بودن مدیران و افزایش شاخص ها و رفع عقب ماندگی هاست.

۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای شهرستان رشت در نظر گرفته شده است | باید به کارهای فرهنگی توجه ویژه شود

وی در مورد اشتغال گفت: برای شهرستان رشت ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است که از این میزان ۲۲۲ میلیارد فراگیر و مابقی روستایی است که تاکنون توانستیم ۶۵ درصد در بخش روستایی و ۲۳ درصد فراگیر را جذب کنیم.

احمدی در مورد مدیران شهرستان گفت: کار مدیران فقط ساختن پل و جاده سازی نیست، باید به کارهای فرهنگی نیز توجه ویژه شود.

انتقاد احمدی از برخی مدیران شهرستان رشت

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به اینکه گاها مدیران شهرستان رشت در مراسم های فرهنگی شرکت نمی‌کنند، گفت: به مدیران تأکید می‌کنم که با خانواده شهدا و جانبازان دیدار کنند و در جلسه آینده مدیرانی که در این امر قصور کنند را اعلام خواهم کرد.

فرماندار شهرستان رشت در مورد ثبت نام دانش آموزان نیز گفت: نباید وجوه غیر قانونی در زمان ثبت نام از اولیا دانش آموزان دریافت شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید ارباب رجوع را تکریم کنیم، اظهار داشت: از واژه‌های ناامید کننده در مقابل با ارباب رجوع نباید استفاده شود و تیمی در فرمانداری برای ارزیابی عملکرد ادارات تشکیل شده است.

Share