انتقادات صریح شیرزاد از شهردار رشت؛

از افتتاح پروژه‌هایی که قبلا به بهره‌برداری رسیدند تا پرداخت پاداش‌های هنگفت به مدیران شهرداری!

شیرزاد با انتقاد از برگزاری برنامه های افتتاحیه درباره برخی از پروژه هایی که قبلا به بهره برداری رسیده بودند، افزود: اخیرا در اقدامی تامل برانگیز شاهد برگزاری افتتاحیه برای برخی از پروژه های شهرداری رشت هستیم که در گذشته به بهره برداری رسیده و در حال حاضر به طور فاز بندی مراحل تکمیلی آنها در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهل و چهارمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا به شهردار رشت بابت برخی از اتفاقات اخیر تذکر جدی داده شد.

فاطمه شیرزاد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: روزهای شنبه جلسات کمیسیون بهداشت، محیط زیست شورا برگزار می شود و با توجه به اینکه شورا سیاستگذار پروژه های شهری است انتظار داریم شهرداری رشت نسبت به انجام برنامه های افتتاحیه و غیره به موقع اطلاع رسانی کند.

شهردار رشت باید پاسخگوی قصور مدیران و معاونین شهرداری باشد | افتتاح مجدد پروژه‌هایی که درگذشته به بهره‌برداری رسید بود توسط شهرداری!

وی با بیان اینکه شهردار رشت پاسخگوی قصور مدیران و معاونین شهرداری است تصریح کرد: تمامی معاونین و مدیران شهرداری رشت چنانچه در حوزه کاری قصوری انجام دهند شهردار رشت باید در آن مورد پاسخگو باشد.

شیرزاد با انتقاد از برگزاری برنامه های افتتاحیه درباره برخی از پروژه هایی که قبلا به بهره برداری رسیده بودند، افزود: اخیرا در اقدامی تامل برانگیز شاهد برگزاری افتتاحیه برای برخی از پروژه های شهرداری رشت هستیم که در گذشته به بهره برداری رسیده و در حال حاضر به طور فاز بندی مراحل تکمیلی آنها در حال انجام است.

انتقاد از عدم بهره‌برداری درمانگاه هموفیلی رشت

وی به راه اندازی درمانگاه هموفیلی اشاره کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده و متاسفانه تاکنون این مهم از سوی شهرداری رشت محقق نشده است.

شیرزاد با قدردانی از اقدامات اخیر در سازمان آتش نشانی شهرداری رشت بیان کرد: اخیرا با پیگیری های انجام شده از سوی کمیسیون بهداشت شورا و مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت ۶ دستگاه خودروی مدرن آتش نشانی از کشور آلمان خریداری و به ناوگان سازمان اضافه شده است.

پرداخت پاداش‌های میلیونی و هنگفت به مدیران شهرداری رشت | شهردار رشت درباره پرداخت حقوق کارگران واقعیت ها را بگوید

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با انتقاد از پرداخت پاداش های هنگفت به برخی از مدیران شهرداری رشت تصریح کرد: پاداش های میلیونی اخیرا در شرایطی به برخی از مدیران شهرداری رشت پرداخت شده که تاکنون کارکنان شهرداری پاداش ۶ ماهه خود را دریافت نکرده اند.

وی با ابراز گلایه از تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری رشت گفت: شهردار رشت درباره پرداخت حقوق کارگران واقعیت ها را بگوید.

شهردار به قول‌های خود در خصوص احداث سرویس های بهداشتی عمل نکرد

شیرزاد به احداث سرویس های بهداشتی در سطح رشت اشاره کرد و گفت: احداث سرویس های بهداشتی از جمله قول های شهردار رشت بوده که تا کنون محقق نشده و علیرغم پیگیری های حوزه سرمایه گذاری تا کنون نتایجی برای شهر رقم نخورده است.

وی با بیان اینکه حضور سرمایه گذار در رشت به منظور احداث سرویس های بهداشتی در شهر از دی ماه سال گذشته اتفاق افتاد افزود: متاسفانه پرونده مربوط به احداث سرویس های بهداشتی چند ماهی است که در کمیسیون ماده پنج بدون پاسخ باقی مانده و این در حالی است که استاندار گیلان معتقد به فراهم شدن شرایط لازم به منظور حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان گیلان است.

شرایط ایجاد شده در خصوص پارک آبی نگران کننده است | عقد قراردادهای میلیونی برای برخی از مشاورین شهرداری رشت

رئیس کمیسیون بهداشت شورا به مصوبه احداث پارک آبی در شورای چهارم رشت اشاره کرد و گفت: مصوبه احداث این پارک در شورای چهارم صادر شد اما تا کنون فرآیند لازم در این حوزه انجام نشده و با توجه به ظرفیت آبی مناسبی که در شهر رشت وجود دارد شرایط ایجاد شده نگران کننده است.

شیرزاد با انتقاد از عقد قراردادهای میلیونی برای برخی از مشاورین شهرداری رشت تصریح کرد: اخیرا قرار دادهایی برای مدت زمانی سه ماهه، ۶ ماهه و غیره با عنوان مشاور برای برخی از افراد در شهرداری رشت در حال انجام بوده و این موضوع باید شفاف سازی شود.

شهردار رشت به پروژه های اولویت دار شهر بی‌توجه است

وی به پروژه های اولویت دار رشت اشاره کرد و گفت: احداث پارک آبی، ایجاد ایستگاه های اتوبوس، احداث سرویس های بهداشتی و غیره از جمله پروژه های اولویت دار شهر بوده که شهردار رشت نسبت به آنها بی توجه است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به ساماندهی سگ های بلاصاحب در شهر رشت افزود: بارها در این باره صحبت شده اما تاکنون اقدام مشخصی در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان های مردم نهاد حامی محیط زیست و حیوانات قابل تقدیر است افزود: کار باید به کاردان سپرده شود و در حوزه ساماندهی سگ های بلاصاحب تا کنون اغماض هایی انجام شده و حفظ جان و امنیت مردم باید بیشتر مورد توجه باشد.

شیرزاد با تاکید بر اینکه شهرداری رشت در حوزه ساماندهی سگ های بلاصاحب دلسوزانه و به طور رسمی عمل کند بیان کرد: با هر گونه قرار داد غیر رسمی به شدت مخالف بوده و این مهم باید کاملا شفاف سازی و به طور قانونی عملیاتی شود.

وی به مشکلات مالی سازمان پسماند شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: شهردار رشت به دغدغه های مالی سازمان پسماند توجه کرده و مشکلات این حوزه را برطرف کند.

Share