مالک باشگاه سپیدرود:

آمادگی کامل جهت واگذاری تیم به فرد دارای صلاحیت را دارم

جواد تن‌زاده با اشاره به اینکه آمادگی کامل جهت واگذاری تیم به فرد دارای صلاحیت را دارم افزود: فرد واجد صلاحیت باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به من معرفی شود تا در مورد واگذاری با وی مذاکره کنم و تا زمان آغاز فصل نقل و انتقالات آمادگی مذاکره با خریدار جدید را دارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن‌زاده با بیان اینکه میزان ناچیزی از بدهی‌های فصل گذشته باشگاه سپیدرود باقی‌مانده است اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان در صورت وجود نقص در انجام تعهدات، موارد را به ما ابلاغ می‌کند.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه حاشیه ها باعث ایجاد نقص در عملکرد باشگاه سپیدرود شده است گفت: در صورت وجود نقص در انجام تعهدات نمی‌توان اقدام به فسخ قرارداد کرد و با دادن مهلت به باشگاه سپیدرود باید بستر را برای رفع نقص‌ها آماده کرد.

تن‌زاده با بیان اینکه عده‌ای با یک سناریوی از پیش طراحی شده قصد در اختیار گرفتن تیم سپیدرود رشت را دارند خاطرنشان کرد: با توجه به قرارداد امضاء شده، مالک قانونی باشگاه می‌تواند تیم را به فرد دیگری واگذار کند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل جهت واگذاری تیم به فرد دارای صلاحیت را دارم افزود: فرد واجد صلاحیت باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به من معرفی شود تا در مورد واگذاری با وی مذاکره کنم و تا زمان آغاز فصل نقل و انتقالات آمادگی مذاکره با خریدار جدید را دارم.

تن‌زاده با بیان اینکه باشگاه سپیدرود هیچگونه تعدی در قبال تست‌های انجام گرفته از سوی علی کریمی را ندارد گفت: باشگاه سپیدرود رشت در بیانیه‌ای این موضوع را اعلام کرده است و هیئت فوتبال استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان باید جهت در اختیار گذاشتن زمین به کریمی پاسخ دهند.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه حواشی باعث کاهش راندمان کاری باشگاه سپیدرود شد اظهار داشت: بحث‌های سیاسی در پشت ایجاد حاشیه‌ها برای باشگاه سپیدرود وجود دارد که بر روی عملکرد باشگاه نیز اثر گذاشته است.

Share