معاون اجتماعی پليس گيلان خبر داد:

اولین جشنواره استانی چادرهای آسمانی در گیلان برگزار می‌شود+جزئیات

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با بیان اینکه اولین جشنواره چادرهای آسمانی با محوریت حجاب و عفاف در استان گیلان برگزار می شود، گفت: حفظ حجاب، کانون خانواده را استحکام بخشیده و آرامش و اطمینان قلبی و تعادل شخصیتی در پرتو حجاب محقق می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه گفت: اولین جشنواره چادرهای آسمانی با محوریت حجاب و عفاف در استان گیلان برگزار می شود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه حجاب یک هدیه الهی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده تا در سایه آن زنان به سعادت حقیقی خود دست پیدا کنند، گفت: حفظ حجاب، کانون خانواده را استحکام بخشیده و آرامش و اطمینان قلبی و تعادل شخصیتی در پرتو حجاب محقق می گردد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی بنابر وظایف ذاتی فعالیت های ایجابی، فرهنگی و اجتماعی را در کنار اقدامات سلبی در حوزه امنیت اخلاقی در دستور کار خود قرار داده است، افزود: هفته حجاب و عفاف فرصت ارزنده ای است تا بتوان با برگزاری اولین جشنواره استانی چادرهای آسمانی از هنرمندان ،فعالان و افراد برجسته و برگزیده تجلیل کرد.

سرهنگ خیرخواه با اعلام اینکه جشنواره چادرهای آسمانی در بخش های عکس، پوستر نقاشی(ویژه کودک ونوجوان) و تصویرسازی برگزار می شود، بیان داشت: جوایز نفرات برتر در هر بخش: نفر اول: لوح سپاس+تندیس جشنواره+ ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال وجه نقد، نفر دوم: لوح سپاس+تندیس جشنواره+۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال وجه نقد، نفر سوم: لوح سپاس+تندیس جشنواره+۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال وجه نقد و نفرات چهارم تا دهم: لوح سپاس است.

وی با بیان اینکه در بخش نقاشی نیز جوایز ارزنده‌ای برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: جوایز بخش نقاشی(ویژه کودک و نوجوان): نفر اول: ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر دوم: ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر سوم: ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر چهارم: ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نفر پنجم: ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

این مقام انتظامی با تشریح نحوه ارسال آثار به جشنواره نیز گفت: شهروندان می توانند از طریق کانال ارتباطی پیام رسان سروش به نشانی @PoliceGilan از شرایط برگزاری جشنواره و نیز از طریق بنرها و پوسترهای توزیع شده در ادارات و سازمانها سطح شهر مطلع شده و از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی gilan.social@police.ir و یا سی دی آثار را به دبیرخانه،آدرس: رشت سبزه میدان، ابتدای کوچه بقراطی۲ ،ساختمان مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان – اداره آموزش و مشارکت عمومی (دبیرخانه جشنواره چادرهای آسمانی) با شماره تماس: ۰۱۳۲۱۸۸۰۸۱-۰۱۳۲۱۸۸۰۸۰- ۰۹۱۱۲۳۵۲۶۵۲ ارسال نمایند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار، ۱۰ تیرماه سالجاری بوده و مراسم اختتامیه جشنواره نیز در تاریخ ۲۱ تیرماه با اهداء جوایز و با حضور مسئولان برگزار خواهد شد، افزود: آثار ارسالی پس از داوری از ۱۹ تیرماه سالجاری در سالن مارلیکک خاتم الانبیاء رشت برای عموم به نمایش خواهد شد.

Share