فرماندار شهرستان رشت خبر داد:

۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر با تلاش‌های مهندس جعفرزاده به شهرستان رشت اختصاص یافت

سیدمحمد احمدی با اشاره به اختصاص ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر به شهرستان رشت، اظهار کرد: قیر تخصیص یافته بر اساس جلسه‌ای که توسط مهندس جعفرزاده در وزارتخانه با معاون محترم وزیر راه و شهرسازی داشتیم صورت گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه هماهنگی توزیع سهمیه قیر دریافت شده از سوی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس با اداره کل راه و شهرسازی و راهداری شهرستان رشت که به ریاست سیدمحمد احمدی فرماندار شهرستان رشت و با حضور نماینده مردم رشت در مجلس و مدیرکل راهداری استان در فرمانداری برگزار شد.

۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر با تلاش‌های مهندس جعفرزاده به شهرستان رشت اختصاص یافت | ۶۶ پروژه در رشت نیازمند قیر هستند

سیدمحمد احمدی در این جلسه با اشاره به اختصاص ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر به شهرستان رشت، اظهار کرد: قیر تخصیص یافته بر اساس جلسه‌ای که توسط مهندس جعفرزاده در وزارتخانه با معاون محترم وزیر راه و شهرسازی داشتیم صورت گرفت.

فرماندار شهرستان رشت افزود: با توجه به اینکه سهمیه قیر اختصاصی مختص شهرستان است لذا باید نحوه توزیع آن هم در اختیار شهرستان باشد.

احمدی با اشاره به اینکه توزیع حجم قیر بر اساس مترمربع انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در مجموع ۶۶ پروژه در شهرستان رشت داریم که نیازمند قیر هستند.

در جذب سهمیه قیر تخصیص یافته، سرعت عمل داشته باشید

غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس در این جلسه با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که یکی از بهترین فرمانداران استان را در شهرستان رشت داریم، اظهار کرد: در جذب سهمیه قیر تخصیص یافته، سرعت عمل داشته باشید.

وی با بیان اینکه سیاست و نحوه توزیع قیر فرقی نمی‌کند، تصریح کرد: در جذب سهمیه تسریع کنید زیرا این بخش اول سهمیه است که در صورت جذب، بخش بعدی سهمیه هم به شهرستان تعلق می‌گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر کارشناسی و نیازسنجی‌ها با رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان است،‌ افزود: با قیر پاسارگاد مجموعا ۲۵ هزار تن حواله داریم و در جلسه‌ای که در وزارتخانه داشتیم، توانستیم ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر را جذب کنیم.

Share