او تذکر قانونی داده‌ اما در مقابل فحش و ناسزا شنید

کیهان: فرمانده ناجا، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند!

فرمانده متعهد و دلسوخته نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه کیهان در باره درگیری مامور گشت ارشاد با یک دختر جوان نوشت: فیلم به وضوح نشان می‌دهد که اقدام پلیس زن در حد یک تذکر قانونی و خیرخواهانه و حرکت زن کشف حجاب کرده، فریاد و فحاشی بوده است.

در پی انتشار فیلم این رخداد، رسانه‌های بیگانه چند بخش خبری خود را به این ماجرا اختصاص دادند که بیایید و ببینید در ایران اجازه کشف حجاب نمی‌دهند! که البته طبیعی بود و از آنها انتظاری غیر از این نمی‌رفت و نمی‌رود ولی در داخل کشور، روزنامه‌های زنجیره‌ای و شماری از مدعیان اصلاحات و مسئولان دولتی صفحه سیاه کردند، حنجره پاره کردند و قشقرق به راه ‌انداختند که چه نشسته‌اید!  به یک زن کشف حجاب کرده اهانت شده است! چرا؟ چون به او تذکر قانونی داده‌اند و در مقابل از او فحش و ناسزا شنیده‌اند!
سؤال این است که مگر کشف حجاب جرم نیست؟ اگر هست- که هست-  معرکه‌گیری شما برای چیست؟! و چرا کمترین ‌اشاره‌ای نمی‌کنید که آن زن کشف حجاب کرده در مقابل تذکر محترمانه پلیس، به جای تن دادن به قانون، زبان به فحاشی گشوده است؟! مگر این فحاشی و پرده‌دری در همان فیلم کذایی به وضوح قابل دیدن و شنیدن نیست؟ پس چرا لام تا کام از آن سخن نمی‌گویید؟! شواهد موجود نشان می‌دهد که مشکل شما جای دیگری است و نان شما در این است که پلیس را از برخورد قانونی با قانون‌شکنان باز داشته و منفعل کنید! تلاش شرم‌آورتان برای ‌اشاعه بی‌بند و باری که حرکت اخیرتان حاکی از آن است، حدیث مفصل دیگری است که بماند!
و کوتاه سخن در این وجیزه آنکه فرمانده متعهد و دلسوخته نیروی انتظامی باید بدون توجه به این جوسازی‌های پلشت و شرم‌آور، از پلیس زن وظیفه‌شناس تقدیری شایسته کند و این تقدیر را رسما و با شجاعت مثال‌زدنی خود به همگان اعلام کند. مگر نه اینکه حفظ حجاب یکی از قوانین مسلم اسلام و خواست توده‌های عظیم مردم مسلمان این مرز و بوم است؟ بنابراین بدیهی است که تقدیر آشکار و رسما اعلام شده از این پلیس وظیفه‌شناس ضمن آنکه احترام به قانون است، حرمت نهادن به خواست توده‌های عظیم مردم نیز هست.

Share