از 22 اردیبهشت؛

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان رشت برگزار می‌شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان از ۲۲ اردیبهشت خبر داد و افزود: مسابقات بخش خواهران طی روز شنبه و یکشنبه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت و بخش برداران در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان از ۲۲ اردیبهشت خبر داد.

حجت الاسلام کریمی گفت: این مسابقات به مدت چهار روز در دو بخش خواهران و برادران در محل بقعه متبرکه سید عباس و سید اسماعیل ساغریسازان و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، دعا خوانی، معارف و اذان برگزار خواهد شد و نفرات برتر هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

وی با بیان تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته افزود: ۴۳۹ نفر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با اعلام اینکه مسابقات بخش خواهران طی روز شنبه و یکشنبه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت و بخش برداران در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد، اعلام داشت: امسال برای اولین بار همزمان با آخرین روز مسابقات قرآنی، مراسم اختتامیه نیز با اهداء جوایز به نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

 

Share