علی کریمی پس از جدایی از سپیدرود؛

پیشنهادهای جدید باشگاه با اختیارات تام سرمربی منافات داشت | خدا را شکر شرمنده هواداران سپیدرود نشدم

سرمربی فصل گذشته سپیدرود با بیان اینکه به یک شرط مبلغ دو سال باقی‌مانده‌اش را نمی‌خواهد، گفت: باشگاه پیشنهاد‌های جدیدی را مطرح کرد که با اختیارات تام سرمربی منافات داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی کریمی درباره اینکه شایعه شده حمید استیلی به‌دلیل پُست‌هایی که او در فضای مجازی گذاشته ناراحت شده است، گفت: من نه‌تنها با «حمید خان» مشکلی نداشته و ندارم بلکه خیلی هم به ایشان علاقه‌مندم و او را دوست دارم چون همبازی و مربی من بوده و به همین دلیل اجازه نمی‌دهم برخی‌ها در فضای مجازی به‌شکل دیگری از حرف‌های من استفاده کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم اتفاقی که برای برخی پیشکسوتان افتاد برای «حمید خان» رخ ندهد. تجربه نشان داده است متأسفانه برخی‌ها تا زمانی که بخواهند از یک نفر استفاده می‌کنند و سپس به او برچسب می‌زنند و با این کار با اعتبار ورزشی یک فرد بازی می‌کنند.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود درباره جلسه شب گذشته خود با مسئولان این باشگاه عنوان کرد: صبح روز گذشته در تهران جلسه داشتیم اما مالک باشگاه نیامد و جالب این بود که تأکید می‌کردند که جلسه‌ای وجود نداشته تا اینکه مجبور شدیم عصر همان روز با مستندات ثابت کنیم که جلسه داشتیم ولی مالک در جلسه حضور نداشته است. برای اینکه حسن نیت‌مان را به باشگاه ثابت کنیم به‌احترام هواداران بلافاصله راهی رشت شدیم تا پاسخ دعوت باشگاه را بدهیم.

کریمی افزود: این جلسه چند ساعت به‌طول انجامید و ما ابتدا خواهان تسویه حساب کامل با بازیکنان و مجموعه تیم شدیم اما باشگاه یک‌سری موارد و پیشنهاد‌های جدیدی را مطرح کرد که با اختیارات تام سرمربی منافات داشت، به همین دلیل اعلام کردم با این شرایط جدید به فعالیتم در سپیدرود ادامه نخواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد دو سال باقی‌مانده‌ام را به‌شرط تسویه حساب کامل با کادر فنی نمی‌خواهم. فکر می‌کنم از امروز باشگاه سپیدرود می‌تواند سراغ گزینه‌هایش برود و برخی مربیان هستند که با خواسته‌های مسئولان این باشگاه کنار می‌آیند و موافقت می‌کنند.

کریمی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این مدت شرمنده هواداران سپیدرود و مردم استان گیلان نشدم و برای این تیم بهترین‌ها را در ادامه آرزو دارم.

Share