رییس فدراسیون فوتبال:

پیراهن تیم‌ ‌ملی در بازی با ازبکستان رونمایی خواهد شد | لباس تیم ملی زیر پیراهنی نیست!

مهدی تاج درباره زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیراهن تیم‌ ‌ملی در بازی با ازبکستان رونمایی خواهد شد. البته پیراهن‌ها وارد ایران شدند و برخلاف انتقادهای زیادی که از سوی رسانه‌ها بر پیراهن تیم‌ ‌ملی وارد بود، پیراهن‌ها طرح دار و ساده نیستند، زیر پیراهنی نیستند و دارای طرح‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مهدی تاج درباره زمان رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیراهن تیم‌ ‌ملی در بازی با ازبکستان رونمایی خواهد شد. البته پیراهن‌ها وارد ایران شدند و برخلاف انتقادهای زیادی که از سوی رسانه‌ها بر پیراهن تیم‌ ‌ملی وارد بود، پیراهن‌ها طرح دار و ساده نیستند، زیر پیراهنی نیستند و دارای طرح‌اند.

او افزود: ما در خصوص پیراهن تیم‌ ‌ملی نزدیک به ۲۰۰۰ انتقاد از سوی رسانه‌ها داشتیم که درست نبودند. تمام پیراهن‌ها طرح‌دار هستند و حتی تلاش می‌کنیم طرح “یوز” را نیز  روی پیراهن تیم‌ ‌ملی بگنجانیم. البته یک بار آن را فیفا تایید کرده و منتظر تایید دوباره آن هستیم.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه‌ توضیح داد: این پیراهن‌ها از برند عالی آدیداس است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی ایران با ترکیه و یونان هم گفت‌: برای برپایی یک اردوی تدارکاتی به ترکیه می‌رویم و در این کشور نیز یک بازی خواهیم داشت و سپس برای انجام یک دیدار تدارکاتی به یونان خواهیم رفت.

تاج درباره مناقصه زمین چمن آزادی که امروز در یک خبرگزاری منتشر شده است، گفت‌: اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفته است ما با متخلفان برخورد خواهیم کرد. البته شرایط را بررسی می‌کنیم و اگر مستنداتی در این زمینه وجود داشته باشد بدون شک با خاطیان برخورد خواهیم کرد. به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرده‌ایم که این گزارش درست یا نادرست باشد باید در این زمینه ورود پیدا کند تا اگر تخلفی صورت گرفته با خاطیان برخورد کنیم.

Share