فاطمه شیرزاد:

پروژه بازسازی مسیر خواهر امام بسیار طولانی شد | تجهیزات آسفالت شهرداری رشت مستهلک هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با اشاره به نگرانی های پیرامون پروژه های عمرانی شهرداری رشت بیان کرد: در سال ۹۶ پروژه های نیمه تمام شهرداری رشت به اتمام نرسیده و باید لیست پروژه های اولویت دار بررسی و به صورت تفکیکی به شورا ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: کمیسیون های تخصصی شورا در حال بررسی مباحث مختلف به منظور رفع مشکلات شهر هستند.

در سال ۹۶ پروژه های نیمه تمام شهرداری رشت به اتمام نرسید | پروژه بازسازی مسیر خواهر امام رشت بسیار طولانی شد

وی با اشاره به نگرانی های پیرامون پروژه های عمرانی شهرداری رشت بیان کرد: در سال ۹۶ پروژه های نیمه تمام شهرداری رشت به اتمام نرسیده و باید لیست پروژه های اولویت دار بررسی و به صورت تفکیکی به شورا ارائه شود.

شیرزاد با بیان اینکه تمرکز زدایی و تفویض اختیار به شهرداری های مناطق با نظارت اعضای شورا نیز مرتبط است گفت: پروژه بازسازی مسیر خواهر امام رشت بسیار طولانی شده و کنترل پروژه های شهری در آن لحاظ نشده است.

وی افزود: پیمانکاران باید به امور سرعت بیشتری بدهند و متاسفانه منابع پایدار شهرداری رشت با مشکلات متعددی مواجه است.

شهرداری رشت مدام با پرداخت غرامت دست به گریبان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری رشت اشاره تصریح کرد: شهرداری رشت مدام با پرداخت غرامت دست به گریبان است و تقاضا داریم دستگاه های نظارتی و قضایی در این باره با شهرداری رشت مساعدت کنند.

وی افزود: پرداخت غرامت ها در شهرداری رشت هدفمند در حال انجام است و انتظار داریم دستگاه بازرسی به این مهم ورود کند.

تذکر شیرزاد به شهردار رشت برای بهره‌مندی مناسب از نیروی انسانی | تجهیزات آسفالت شهرداری رشت مستهلک هستند

شیرزاد با اشاره به اینکه شهرداری رشت به لحاظ داشتن نیروی انسانی و تحصیل کرده از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است گفت: شهردار باید برای این افراد شرح وظایف مناسب در نظر بگیرد و متاسفانه بسیاری از پروژه های ساده شهری که با نظارت ساده و معمول برخی از کارمندان شهرداری می تواند رفع مشکل شود به کندی پیش می رود.

وی به توزیع عادلانه پروژه های شهری بر اساس ضوابط بودجه اشاره و گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان به پیمانکاران در سال ۹۶ پرداخت شده و انتظار داریم لیست این پرداختی ها در اسرع وقت به شورا ارسال شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به مباحث پیرامون حوزه ترافیک اشاره و تصریح کرد: با تمامی اقداماتی که در این حوزه طی ۶ ماهه اخیر انجام شده متاسفانه در برخی از محلات کم برخوردار از جمله یخسازی، عینک، ، صف سر و… شهروندان با کمبود تردد اتوبوس و مینی بوس های ون مواجه هستند و انتظار دارم رفع این مشکل در اولویت شورا و شهرداری رشت قرار بگیرد.

شیرزاد با اشاره به اینکه تجهیزات آسفالت شهرداری رشت مستهلک هستند گفت: با تامین منابع مالی باید مشکلات این حوزه برطرف و آسفالتهای اجرایی کیفیت پیدا کند.

Share