مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان:

هیچ چیزی نباید مانع آگاهی مردم شود | مخالفت علنی مدیران با دولت موجب برکناری آنها می شود

پوراوزان با بیان اینکه هیچ چیزی نباید مانع آگاهی مردم شود، هر چند اعتراضات مردمی بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: اعتراضات مردم راه اصلاح می باشد و باید گوش شنوا داشته و موانع را شناسایی و بر طرف کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اکبر پوراوزان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل اظهار کرد: مدیران با همدلی و همراهی در رفع مشکلات مردم تلاش و کیفیت خدمات را ارتقاء دهند.

اگر همت والای مدیران این مرزبوم نبود اکنون برجامی وجود نداشت | با وجود برجام جهان در برابر آمریکا قرار دارد

وی با بیان اینکه جامعه با وجود تهدیدات، تحریم ها، توطئه ها و مشکلات تحمیلی از سوی دشمنان دارای دغدغه ها و مشکلات عمومی است گفت: در حقیقت برجام ایجاد شد تا موانعی که کشورها بر سر راه ما گذاشته اند برداشته شوند، اگر همت والای مدیران این مرزبوم نبود اکنون برجامی وجود نداشت.

پوراوزان با اشاره به اینکه برجام یک معاهده جدی جهانی بوده و نمی توانند دشمنان این سند را بشکنند، تصریح کرد: امروز فقط ما مقابل آمریکا نیستیم بلکه با وجود برجام جهان در برابر آمریکا قرار دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان همچنین ادامه داد: با وجود اهمیت والای برجام در جهان، آمریکا در صدد است که این تفاهم و تعهدات جهانی را بشکند و با تحریم بانک ها و تهدیدات اقتصادی و… علیه برخی از کشورها برجام را نادیده می نگرد.

آمریکا اگر برجام را تهدید کند نشان از دیوانگی ترامپ است

وی با بیان اینکه آمریکا اگر برجام را تهدید کند، دیوانگی ترامپ و همانا انفجار در آمریکا است افزود: ملت ایران نشان داده است که از این دیوانگی ها هراسی ندارد.

پوراوزان افزود: هدف قرار دادن دشمنان به ظرفیت های ایران از جمله صنایع موشکی، حقوق بشر، برجام و… نشان دهنده نقاط قوت ملت ایران شمرده می شود و ما باید باوجود توطئه های دشمنان علیه سرمایه کشور، بیشتر مراقب باشیم و از این سرمایه ها بیش از پبش حفاظت کنیم.

مدیران باید با تأمل بیشتری فعالیت کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاکید بر اینکه باید حفظ سرمایه های جامعه مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: مدیران باید با تأمل بیشتر فعالیت کنند وهر چیزی را به سادگی نپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انسانی قوی، نهادهای دولتی و امنیتی، ائمه جماعت و همچنین مردم از سرمایه های اجتماعی کشور شمرده می‌ شوند و وظیفه همگان است که از این سرمایه های ارزشمند جامعه حفاظت و حراست کنیم.

باید از جایگاه مدیریتی به نحو احسن بهره گرفت

پوراوزان همچنین با بیان اینکه باید از جایگاه مدیریتی به نحو احسن بهره گرفته و در راستای حل مشکلات جامعه و ارائه خدمات ارزنده بهره گیریم چرا که این لحظات دوباره تکرار نخواهد شد، گفت: باید قدردان این موقعیت های ارزشمند باشیم و به نحو مطلوب از آنها استفاده کنیم.

مدیران لایق نباید به علت هم فکر نبودن و با روی کار آمدن دولتی برکنار شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مدیران ارزشی نظام با آمدن دولتی بر کنار شدند گفت: یک مدیر وقتی یک عمر آموخت و تجربه کسب کرد تا یک مدیر لایق شناخته شود نباید به علت هم فکر نبودن و با روی کار آمدن دولتی برکنار شود.

در دولت تدبیر و امید مدیرانی که با دولت هم عقیده و هم فکر نبودند نیز در حال فعالیت هستند

وی با اشاره به اینکه مرز تعریف مدیر سیاسی و مدیر حرفه ای را نمی شناسیم، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید مدیرانی که با دولت هم عقیده و هم فکر نبودند نیز در حال فعالیت هستند.

پوراوزان افزود: این افتخار ایران است که مردمانش سیاسی و از آگاهی بسیار بالایی برخوردار هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان همچنین ادامه داد: حضور مردم بر سر صندوق های رای یک اقتدار ملی است، نه اینکه توجه کنیم که به چه شخصیتی رای دادند یا اگر مدیری به دولت مورد نظر رای نداده پس باید بر کنار شود، این اندیشه غلط در جامعه محسوب شده و با این تفکر ضربات جبران ناپذیری بر نظام و کشور وارد خواهد شد.

وی گفت: برخی مسوولان مردم را از ورود به فضای مجازی اجتماعی منع می کنند اما خود در ادارات از آن استفاده می کنند.

هیچ چیزی نباید مانع آگاهی مردم شود | اعتراضات مردم راه اصلاح می باشد

پوراوزان با بیان اینکه هیچ چیزی نباید مانع آگاهی مردم شود، هر چند اعتراضات مردمی بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: اعتراضات مردم راه اصلاح می باشد و باید گوش شنوا داشته و موانع را شناسایی و بر طرف کنیم.

ملاک ارزشیابی مدیران همفکری با دولت نیست

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاکید بر اینکه سیاسی بودن جامعه اقتدار کشور است افزود: ملاک ارزشیابی مدیران همفکری با دولت نیست، بلکه داشتن شخصیت مدیریت، تکریم ارباب رجوع، آگاهی، داشتن دانش مدیریتی و پذیرش مجموعه از مدیر است.

وی اذعان کرد: دولت تدبیر و امید از همه مدیران حرفه ای و تجربیات اندوخته شان بهره می گیرد.

مخالفت علنی مدیران با دولت موجب برکناری آنها می شود

پوراوزان ادامه داد: مخالفت علنی مدیران با دولت و معترض بودن در پشت تریبون در جامعه موجبات برکناری مدیر را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در پایان اظهار کرد: دستگاه‌های نظامی، قضایی و اطلاعات سه دستگاه مهمی هستند که الزاما عدم فعالیت سیاسی داشته و جایگاهشان سیاسی نیست.

Share