علی کریمی در واکنش به اطلاعیه مالک باشگاه؛

هیچ رابطه عاطفی با مدیران سپیدرود ندارم | مالک باشگاه می‌خواست با او شریک شوم!

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:با این عدم صداقت نه تنها هیچ رابطه عاطفی وجود نخواهد داشت بلکه معتقدم هواداران سپیدرود خودشان متوجه همه چیز خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی کریمی بعد از قطع همکاری با باشگاه سپیدرود و اطلاعیه مدیرعامل این باشگاه که شب گذشته صورت گرفت در مورد این اتفاق گفت: من اعتراف می‌کنم هنوز مالک باشگاه را نشناختم، او در جلسه شب گذشته مدعی شد هیات مدیره و کادر فنی از اعتمادشان سو استفاده کردند و ایده‌های درستی ندادند و او همچنین ادعا کرد که خسته‌ شده‌ است. در حالی که بعد از جلسه شب گذشته از من و دوستم خواست اعلام کنیم این نشست خروجی نداشته و  همه چیز به جلسه آینده موکول شده است اما بلافاصله بعد از پایان جلسه باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد که ظاهرا از قبل تنظیم شده بود!

وی افزود: در هر حال برای روشن شدن اذهان هواداران خونگرم سپیدرود باید بگویم در جلسه شب گذشته مالک باشگاه نه تنها در مورد اختیارات تام یک سرمربی  و مسائلی از این دست را مطرح نکرد بلکه همه حرفش واگذاری تیم بود و جالب اینکه بیشترین نگرانی و دغدغه آن هم اندک هزینه برای تیمش بود! او تاکید داشت که یا سهام باشگاه را بخرم یا با او شریک شوم. باز هم تاکید می‌کنم عمده صحبت‌های ما در همین رابطه بود و به او گفتم در مورد برنامه‌ها و مسائل فنی در جلسه شنبه گذشته با حضور کمیته فنی و اعضای هیات مدیره زده ام و اگر از روز اول هم می‌دانستم او چنین رفتارهایی دارد اصلا با آنها همکاری نمی‌کردم. با این عدم صداقت نه تنها هیچ رابطه عاطفی وجود نخواهد داشت بلکه معتقدم هواداران سپیدرود خودشان متوجه همه چیز هستند و خواهند شد و در پایان فقط این را بگویم که خدا به داد آنها برسد.

Share