سرمربی فولاد خوزستان

هواداران سپیدرود نمره ۲۰ می‌گیرند | فولاد به دنبال فوتبال پاک است

پورموسوی با بیان اینکه هواداران سپیدرود نمره ۲۰ می‌گیرند، اظهار داشت: یکی از دلایل مهم ماندگاری سپیدرود همین تماشاگران خوب سپیدورد هستند که به فوتبال شور و هیجان دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازی سپیدرود رشت و فولاد خوزستان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت ضمن عذرخواهی از خبرنگاران بابت عدم حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی، گفت: به آقای کریمی و تیم سپیدرود تبریک می‌گویم زیرا با مشکلات مالی سهمیه استان گیلان را در لیگ برتر حفظ کردند.

وی با بیان اینکه هواداران سپیدرود نمره ۲۰ می‌گیرند، اظهار داشت: یکی از دلایل مهم ماندگاری سپیدرود همین تماشاگران خوب سپیدورد هستند که به فوتبال شور و هیجان دادند.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین ادامه داد: مسلما حضور چنین هوادارانی سبب زیبا شدن فوتبال می‌شود.

پورموسوی با اشاره به اینکه ما به دنبال فوتبال پاک و حفظ و ارتقای جایگاه خود بودیم، اظهار داشت: بازیکنان سپیدرود بسیار با انگیزه بازی کردند.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین ادامه داد: تیم فولاد می‌توانست سهمیه آسیایی کسب کند اما سه باخت پشت سر هم سبب شد تیم ما از کسب سهیمه عقب بماند.

وی با اشاره به اینکه هواداران فولاد انتظار کسب سهمیه را دارند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم سال آینده به این مهم دست یابیم و دل هواداران خود را بدست آوریم.

Share