تحريف بوسيله تقطيع جمله يک نحو دروغ پردازی روشن است

نماینده گوینده جمله «دختر خوشگلا…»؛ شجاعت عذرخواهی از مردم را داشته باشید

علیرغم آنکه بارها اعلام کرده ایم نماینده محترم هیچگاه جزء جبهه پایداری نبوده اند اما پافشاری آنان براین مسئله گویای برخی مسایل دیگر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا سلیمی در کانال تلگرامی‌اش درباره حاشیه پیش آمده درمورد جمله «دختر خوشگلا را به من نشان بده» توضیح داد.

دفتر نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی‌اش پیامی را منتشر کرد که مشروح آن از این قرار است:

بسمه تعالی

المومن اعظم حرمه من الکعبه

استفاده ازروشهای ماکیاولیستی و اتهام، توهین، دروغ پراکنی توسط برخی رسانه ها و افراد و شیطنت و بازی با آبروی افراد از امور عجیب و غریبی است که متاسفانه این روزها به وفور به چشم می خورد.

اتفاق اخیر در مجلس و دروغ سازی و متعاقب آن موج تخریب و توهین نشان داد منطق برخی غیرعقلانی و کاملا براساس هجو پی ریزی شده است.

تحریف یک جمله و مصاحبه سازی و انتساب آن به نماینده محترم حاکی از دست خالی آنان است.

از ابتدا هم دروغ بودن و تحریف مطلب واضح بود و به صراحت اعلام می کنیم جمله تحریف شده منسوب به ایشان نبوده و نیست.

هم اکنون که برادران همکار ایشان آقایان پزشکیان نایب ریس مجلس و کواکبیان نماینده محترم تهران برشیطنت رسانه ای و اقدام ناشایست به آبروریزی افراد اشاره و روشن کرده اند مسئله پالرمو و اشتباه ترجمه آن مطرح بوده و برخی برای تحت الشعاع قراردادن آن به تحریف و تقطیع و در نتیجه فریب افکارعمومی روی آورده اند، امید است از پیشگاه الهی استغفار جسته و از این روش غیراخلاقی دست بردارند.

آری تحریف بوسیله تقطیع جمله یک نحو دروغ پردازی روشن است.

ما البته می دانستیم ورود به خط قرمز برخی هزینه دارد و برای خاموش کردن صدای ملت هجومها و تخریبها را نظاره خواهیم نشست اما برعهد و پیمان خود با مردم استوار خواهیم ماند.

علیرغم آنکه بارها اعلام کرده ایم نماینده محترم هیچگاه جزء جبهه پایداری نبوده اند اما پافشاری آنان براین مسئله گویای برخی مسایل دیگر است.

خداوند به همه ما انصاف عنایت کند و در حمایت و انتقاد مسیر درست را به ما بنمایاند.

در پایان امید داریم کسانی که با تحریف دروغ پردازی کرده اند شجاعت عذرخواهی از مردم را داشته باشند.

والسلام

دفتر نماینده مردم شریف دلیجان ومحلات در مجلس شورای اسلامی
یکشنبه ٩٧/٢/٢

 

گفتنی است، سه‌شنبه هفته گذشته صوتی از جلسه مجلس در زمان نطق محبی‌نیا درباره طرحی مطرح شد که صدای دیگری از تریبون شنیده می‌شد با حاوی این مطلب که «دختر خوشگله را به ما هم نشان بده». این صوت باعث واکنش‌های زیادی در فضای مجازی شد که امروز پزشکیان نایب رییس جلسه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

Share