انتقادات رمضانپور نرگسی در خصوص استفاده از مدیران غیربومی؛

نصرتی انتخاب من نبود! | فردی که برنج و ابریشم را نمی‌شناسد چرا باید برای ما تصمیم بگیرد؟

احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مسعود نصرتی، شهردار رشت انتخاب من نبود و اگر قرار بود انتخاب کنم اسلامی را که با بنده همرزم بودیم انتخاب می‌کردم، افزود: برای همدلی در شورای شهر و کارنامه آقای نصرتی به وی رأی دادم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در چهلمین جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: باید آسیب شناسی کنیم که چرا زمانی شهر رشت، شهر اولین‌ها بود ولی اکنون نیست.

عقب افتادگی رشت برای بعد از انقلاب است

وی همچنین ادامه داد: عقب افتادگی رشت به قبل از انقلاب مربوط نیست و بعد از انقلاب این اتقاق افتاده است و آن هم به دلیل این است که ابتدا استان دو قطبی شد و نیز از حضور بزرگان استان در بدنه دولت عقب افتادیم.

رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه فرزندان گیلان زمین پس از انقلاب در بدنه دولت حضور نداشتند، تصریح کرد: بعد از مدت‌ها فرزندی از گیلان در دولت حضور دارد که متاسفانه با دو سفرش به گیلان مورد انتقاد دیگران قرار می‌گیرد.

مسعود نصرتی انتخاب من نبود!

وی با بیان اینکه باید این مسئله استفاده از فرزندان گیلانی را در بدنه دولت را حل کنیم، اظهار داشت: بنده مخالف افراد غیر بومی نیستم بلکه حرفم این است که باید افراد کارآمد باشند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مسعود نصرتی، شهردار رشت انتخاب من نبود و اگر قرار بود انتخاب کنم اسلامی را که با بنده همرزم بودیم انتخاب می‌کردم، افزود: برای همدلی در شورای شهر و  کارنامه آقای نصرتی به وی رأی دادم.

گیلان حیات خلوت غیر بومی‌ها شده است | فردی که برنج و ابریشم را نمی‌شناسد چرا باید برای ما تصمیم بگیرد؟

رمضانپور نرگسی در ادامه گفت: استان گیلان حیات خلوت غیر بومی‌ها شده است و فردی که برنج و ابریشم را نمی‌شناسد چرا باید برای ما تصمیم بگیرد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه متاسفانه در گیلان به جای اینکه دست هم دیگر را بگیرند پا یکدیگر را می‌گیرند، اظهار کرد: در شهر رشت زیر ساخت های ریلی وجود ندارد و باید به مباحثی مانند زباله سوز و پسماند توجه ویژه شود

Share