پس از برگزاری انتخابات الکترونیکی؛

نتایج انتخابات اتاق اصناف شهرستان رشت اعلام شد+ اسامی

در پایان انتخابات اتاق اصناف شهرستان رشت که به صورت الکترونیکی برگزار گردید و ۶۲ اتحادیه در آن حضور داشتند نتایج اعلام گردید. پس از شمارش آرای ماخوذه اسامی پنج نفر از کاندیداها به عنوان عضو هیئت مدیره و دو نفر به عنوان علی البدل تولیدی و توزیعی انتخاب شدند.

انتخابات مجلس و خبرگان رهبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور در محل اخذ رای، در جریان روند برگزاری انتخابات از نزدیک قرار گرفت و پس از برگزاری انتخابات با حضور ۶۲ اتحادیه صنفی گفت: شهر رشت، شهری گردشگر پذیر با ظرفیت فرهنگی بالاست و باید بازار آن توانمندتر از امروز باشد. مشکلاتی که وجود دارد قابل حل است و تنها مشارکت، دلسوزی و نگاه کارشناسی را می طلبد.

فرهاد دلق پوش گفت: همواره انتخابات بستری برای مشارکت عمومی در تصمیم گیری و مدیریت همه مردم بوده است و بازار نیز این رویکرد را با اتحادیه ها و اصناف دنبال می کند.

وی با اشاره به اهمیت اتاق اصناف و لزوم به کار گیری نگرش های نو در کنار ارزش هایی که از عمق فرهنگ اسلامی ما بر می خیزند گفت: انتظار ما این است کسانی که به عنوان امنای شما در اتاق اصناف انتخاب می شوند، اولا «صداقت» و «امانت داری» را مبنا و وجه همت کار خود قرار دهند و در ثانی اینکه کسب «اعتماد» را نه برای یک بار، بلکه برای همیشه داشته باشند. این نمایندگان باید اعتبار اصناف و بازاریان را در جهت اعتلای اصناف هزینه کنند.

رئیس کمیسیون نظارت استان گیلان گفت: ما این انتظار را داریم که بازار بتواند به مشکلات خود رسیدگی کند و بازوی توانمند دولتمردان باشد. این انتظار خیلی منطقی است چرا که علاوه بر خود بازار، مردم به عنوان ولی نعمت ما هستند. برای رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات به مردم باید پیشگام بود، چرا که خود شما بخشی از مردم هستید.

وی حمایت از برگزیدگان انتخابات را به عنوان عقلا وامنای بازار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: ما وظیفه خودمان می دانیم ازامنای اصناف و بازاریان حمایت کنیم. ما علاوه بر این، تکلیف هدایتی و نظارتی نیز داریم.

دلق پوش در جمع روسای ۶۲ اتحادیه صنفی گفت: مدیریت بقیه امور بازار به دست شما باید انجام شود. سازمان صنعت و معدن را به عنوان خانواده و همکار خودتان بدانید. ما امیدواریم که بازار رشت با درایت کسبه و اتحادیه های صنفی بر مشکلاتش غالب شود.

دلق پوش در ادامه ویژگی های اقتصادی و ارتباطی خاص گیلان را برشمرد و گفت: باید برای فراسرزمینی برنامه داشته باشیم و با توجه اینکه ما از نظر تاریخی دروازه اروپا بوده ایم و این راه آهنی که کارش در شرف اتمام است ارتباطات بیرونی بازار استان را بیش از پیش تسهیل می کند می بایست شاهد رونق خدمات و تجارت بین گیلان و کشورهای آسیای میانه باشیم.

رئیس کمیسیون نظارت استان گیلان تاکید کرد: نباید مثل پیله ابریشم تار دور خود بتنیم و سطح فعالیتهایمان را کوچک کنیم. ما نباید جزیره ای فکر کنیم و درون غار تنهایی خود منزوی شویم لازم است از منظر کلان اقتصادی بنگریم و راهکار این است که باید از این وضعیت بیرون بیاییم و چشم انداز اقتصادی مطلوبتری در بازار ارائه نماییم.

وی در پایان افزود: امیدوارم با توجه به حضور در ماه رمضان، اصناف هوای مردم را بیشتر داشته باشند. چون خود اصناف هم بخشی از مردم هستند.

نتایج انتخابات اصناف رشت اعلام شد

در پایان انتخابات اتاق اصناف شهرستان رشت که به صورت الکترونیکی برگزار گردید و ۶۲ اتحادیه در آن حضور داشتند نتایج اعلام گردید. پس از شمارش آرای ماخوذه اسامی پنج نفر از کاندیداها به عنوان عضو هیئت مدیره و دو نفر به عنوان علی البدل تولیدی و توزیعی انتخاب شدند.

منتخبین اصلی بترتیب: آقایان جلال الدین محمد شکریه، حمید انزانی، رحیم لیاقت جو، علیرضا تهیدست، شریف رضایی و همچنین آقایان احمد بهلول خشکبیجاری، بعنوان علی البدل توزیعی و خسرو نصیرزاده، بعنوان علی البدل تولیدی انتخاب شدند.

Share