فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

می‌شود شاد بود ولی گناه نکرد | راه اندازی اتاق عمل در درمانگاه سیدالشهدا آستارا

آرمان گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار بیمار توسط پزشکان متخصص و بیش از ۱۲ هزار نفر توسط پزشک عمومی در درمانگاه سیدالشهدا ویزیت شده و در طی هفته اخیر به مناسبت اعیاد شعبانیه اتاق عمل توسط دو پزشکی جراحی عمومی راه اندازی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در سالروز تاسیس سپاه پاسداران ضمن تبریک این روز گفت: سپاه نهادی از مردم برای مردم در کنار مردم و در خدمت مردم است در شرایط مختلف افتخار خدمت رسانی به میهن را دارد.

سپاه در بحث نشاط جامعه پیشرو است

سرهنگ جهانبخش آرمان گفت: سپاه در عرصه‌های فرهنگی با ایجاد فضای نشاط آور با شعار «می شود شاد بود ولی گناه نکرد» که در برنامه های سواحل و چه در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی و ملی همواره سعی در پیشرو بودن در بحث نشاط جامعه دارد و با همت همه مسئولین و اصحاب رسانه ظرفیت بالای شهرستان در این امر مشهود بوده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۲۳ مسکن برای افراد بی بضاعت و تحت پوشش با اعتبار ۷ میلیارد ریال ساخت شد و تعدادی بازسازی مسکن روستاییان صورت گرفت.

آرمان همچنین ادامه داد: بیش از ۳۰۰ بسته حمایتی اعم از غذایی، دارویی، پوشاک، نوشت افزار و محصولات فرهنگی در روستاها و سطح شهرستان توسط پایگاه‌های مقاومت و خود پاسداران با ارزش ۵۰ میلیون ریال در طول سال گذشته توزیع شد.

راه اندازی اتاق عمل در درمانگاه سیدالشهدا آستارا

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار بیمار در عرصه دندانپزشکی، اکو قلب، سونوگرافی و آزمایش، خدمات پیراپزشکی توسط پزشکان متخصص مغز، قلب و چشم و بیش از ۱۲ هزار نفر توسط پزشک عمومی در درمانگاه سیدالشهدا ویزیت شده و در طی هفته اخیر به مناسبت اعیاد شعبانیه اتاق عمل توسط دو پزشکی جراحی عمومی راه اندازی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

آرمان افزود: در سال ۹۶ طرح ویزیت رایگان در طول سال به مدت ۱۲ روز در مناسبت های ملی و مذهبی با ویزیت حدود دو هزار ۶۰۰ بیمار و استفاده آنها از خدمات ویزیت و پرستاری رایگان و علاوه بر آن حداقل برای بیش از ۱۰۰ نفر خدمات دندانپزشکی و توزیع شیر خشک به صورت ارسال هفتگی رایگان به افراد بی بضاعت ارائه شده است.

وی در بخش دیگر از ارائه رایگان این خدمات برای خانواده های معظم شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: ارائه خدمات به ۷ روستای شهرستان آستارا به صورت تیم پزشکی و بسته‌های حمایتی انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا همچنین تصریح کرد: در بحث برنامه های فرهنگی و ورزشی باشگاه مقاومت در راستای حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی به تعبیر مقام معظم رهبری (ورزش قهرمانی موتور حرکت ورزش همگانی است) با اعزام تیم‌های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری و استانی و مقام بوده و در ورزش فوتبال در رده سنی امید شرکت در مسابقات کشوری و در رده بزرگسالان در لیگ دسته اول استان صعود به مسابقات لیگ برتر گیلان را انجام داده‌ایم.

فرمانده سپاه آستارا در پایان از ساخت سه واحد مسکونی توسط سپاه برای افراد بی بضاعت خبر داد که این طرح در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

Share