استفاده از مهر یک پزشک فوت شده؛

مطب دندانپزشک قلابی در رشت پلمب شد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از پلمب مطب دندانپزشک قلابی در رشت خبر داد و افزود: این دندانپزشک قلابی که با استفاده از مهر یکی از دندانپزشکان فوت شده اقدام به طبابت می کرد، قبلا نیز سابقه دخالت در امور دندانپزشکی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان از پلمب مطب دندانپزشک قلابی در رشت خبر داد.

اسماعیل نورصالحی بیان داشت: مطب یک دندانپزشک قلابی در رشت که به معاینه و درمان بیماران اقدام می کرد، به همت این دانشگاه و پس از هماهنگی با مراجع قضایی پلمب شد.

وی اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی که با استفاده از مهر یکی از دندانپزشکان فوت شده اقدام به طبابت می کرد، قبلا نیز سابقه دخالت در امور دندانپزشکی و تاسیس مطب در چند نقطه از رشت را داشت که هر بار با پیگیری های کارشناسان نظارت بر درمان، مجبور به ترک مکان و جابجایی می شد اما این بار به محض شروع به کار در محل کار جدید، شناسایی شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: با افرادی که بدون مجوزهای قانونی تحت هر عنوانی در امور پزشکی دخالت کنند، برخورد می شود.

Share