آیت‌الله فلاحتی با حضور در منزل جانبازان:

مسئولیت در جمهوری اسلامی، خدمتگزاری برای مردم است | ایثارگران از مادیات چیزی نمی‌خواهند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران سبب تجدد روحیه مسئولین می شود، گفت: ایثارگران از مادیات چیزی نمی‌خواهند و آنچه نزدشان ارزشمند است ارزش های الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه شهر رشت با همراهی مدیرکل و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در قالب طرح سپاس از علمدارن حماسه، از سه جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس در منزل دیدار بعمل آورد.

آیت‌الله رسول فلاحتی در این دیدارها با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت علمدار کربلا گفت: جانبازان سرافراز با نثار بخشی از وجود خود در راه دفاع از ارزشها، دنیا و اخرت را برای خود خریده اند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها در جمهوری اسلامی، خدمتگزاری برای مردم است اظهار داشت: همه کسانی که در جمهوری اسلامی جایگاه و مسئولیتی دارند، مدیون تلاشها و ایثار روزهای سخت شما جانبازان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران سبب تجدد روحیه مسئولین می شود، گفت: ایثارگران از مادیات چیزی نمیخواهند و آنچه نزدشان ارزشمند است ارزش های الهی است.

وی افزود: جانبازان همیشه در حال جهاد و فداکاری هستند و رهرو پرچمدارشان حضرت قمر بنی هاشم (ع) وهمه اولیای الهی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره بر نقش ارزشمند همسران جانبازان، اظهار داشت: همسران جانبازان اجر مضاعف دارند و زحمات فراوانی برای جانبازان متحمل شدند و بواقع همسران جانبازان مجاهده هستند و جهادی دیگر را رقم زدند که امروز با حجاب و با نقش معنویشان هم در منزل یاری‌گر جانبازان عزیز هستند و هم فرزندان صالحی را برای جامعه تربیت می کنند.

گفتنی است این دیدارها در منزل جانبازان هفتاد درصد مظفر گرجی، محمد تقی ترابی و جانباز ۵۰ درصد محمدرضا حیدری در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه برگزار گردید.

مظفر گرجی در کردستان در سال ۱۳۶۲ و براثر انفجار مین به مقام جانبازی دست یافت، محمد رضا حیدری در سال ۱۳۶۷ و در حلبچه به افتخار جانبازی نائل آمد و محمد تقی ترابی در سال ۱۳۶۴ و در عملیات کربلای چهار مجروح و جانباز قطع نخاع گردید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین با حضور در منزل شهید مدافع حرم بابک نوری هریس با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

Share