رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

محدودیت ترافیکی آزادراه و محور قدیم رشت-قزوین+جزییات

سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از محدودیت ترافیکی در آزادراه و محور قدیم رشت – قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از محدودیت ترافیکی در آزادراه و محور قدیم رشت – قزوین خبرداد.

سرهنگ حسین محمدپور در تشریح این خبر گفت: به علت اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در آزادراه و محور قدیم رشت – قزوین محدودیت‌های ترافیکی از تاریخ ۸ اردیبهشت الی ۱۰ خرداد سال ۱۳۹۷ به شرح زیر می باشد.

۱-در آزاد راه رشت قزوین حد فاصل پل شاهرود روزهای شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به غیر از ایام تعطیل هرهفته و غیر از ایام تعطیل رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از از تعطیلات چند روزه تردد به صورت همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گیرد.

۲-اجرای عملیات تعویض درز انبساط پل امامزاده هاشم از تاریخ ۲ اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت روزهای شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۹:۰۰، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ هر هفته به غیر از تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، باند شمالی محور قدیم رشت قزوین در محدوده اجرای عملیات مسدود و تردد از میدان امامزاده هاشم (جنوب به شمال) به سمت عوارضی آزاد راه تا اولین بازشو به سمت رشت انجام می‌گیرد.

Share