مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

قطار گیلان در هفته دولت به شبکه ریلی قطار کشور خواهد پیوست

خاوری درخصوص راه آهن نیز گیلان با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن گیلان سرمایگذاری شده است و در هفته دولت امسال قطار گیلان به شبکه ریلی قطار کشور خواهد، افزود: از ۱۶۴ کیلومتر قطار گیلان، تنها یک و نیم کیلومتر باقی مانده است که با شتاب رو به اتمام است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در جلسه برسی وضیعیت مسکن مهر لاهیجان که با حضور فرماندار این شهرستان و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی همراه بود، با اشاره به اینکه ساخت ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در گیلان باقی مانده است، تصریح کرد: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در گیلان بسته خواهد شد.

وی درخصوص راه آهن نیز گیلان با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه آهن گیلان سرمایگذاری شده است و در هفته دولت امسال قطار گیلان به شبکه ریلی قطار کشور خواهد، افزود: از ۱۶۴ کیلومتر قطار گیلان، تنها یک و نیم کیلومتر باقی مانده است که با شتاب رو به اتمام است.

۲۹۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار گیلان افتتاح شد

امیر جانبازی، فرماندار لاهیجان گفت: ۲۹۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار گیلان افتتاح و ۲۳۰ نفر از متقاصیان نسبت به رفع مشکلات مسکن مهر خود تقاضای رسیدگی و مطالبات را داشتند.

در ادامه ذبیح الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بر تسریع در رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر تاکید نمود.

Share