معاون دادستان کل کشور:

فیلتر تلگرام در روسیه بسیار موفق بود، انشاءالله در ایران هم موفق است

باتوجه به روند پر شتاب مهاجرت مردم بابصیرت ایران اسلامی به پیام رسان‌های داخلی و دانش و تجربه جوانان و مهندسان نخبه ایرانی و عزم جزم وهماهنگی بی نظیر اکثریت قریب به اتفاق مسئولان در رفع سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور، انشاء الله جمهوری اسلامی ایران در این موفق‌تر عمل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خرم‌آبادی، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در کانال شخصی خود در سروش نوشت: علیرغم تبلیغات وسیع رسانه‌های آمریکایی و غربی و طرفداران آن‌ها دائر بر ناموفق بودن فیلتر تلگرام در روسیه، فیلتر تلگرام در این کشور موفق بوده و بعد از فیلتر رتبه بازدید تلگرام در این کشور سقوط فاحشی داشته است.

بررسی‌های بعمل آمده حاکی از آن است که رتبه بازدید تلگرام قبل از فیلتر شدن در روسیه ۱۰۵ بوده و طی ده روز گذشته از رتبه یکصد وپنجمین پایگاه پر بازدید به رتبه ۲۰۹ سقوط کرده است. یعنی هر روز بیش از ده پله سقوط داشته است.

باتوجه به روند پر شتاب مهاجرت مردم بابصیرت ایران اسلامی به پیام رسان‌های داخلی و دانش و تجربه جوانان و مهندسان نخبه ایرانی و عزم جزم وهماهنگی بی نظیر اکثریت قریب به اتفاق مسئولان در رفع سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور، انشاء الله جمهوری اسلامی ایران در این موفق‌تر عمل خواهد کرد. ‎

Share