مالک باشگاه سپیدرود رشت:

علی کریمی اصلاً به باشگاه سپیدرود نیامده است! | همه چیز برای تسویه حساب با کریمی آماده بود

مالک باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد همه چیز برای تسویه حساب با علی کریمی آماده بوده است اما علی‌رغم قرار قبلی او به این باشگاه مراجعه نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، جواد تن‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود علی کریمی برای تسویه حساب در باشگاه سپیدرود حاضر شده اما کسی پاسخگوی او نبوده است، اظهار داشت: اعضای باشگاه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) همه در دفتر خود و در باشگاه حضور داشتند و همه چیز آماده حضور علی کریمی بود، اما او به باشگاه مراجعه نکرده است. من برای جلسه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در تهران حضور دارم و  به حضور من در باشگاه نیازی نبوده است.

وی ادامه داد: کریمی روز گذشته با من صحبت کرد و قرار شد ساعت ۱۰ صبح امروز در باشگاه حضور داشته باشد، اما این کار را انجام نداد.

« آیا برای تسویه‌ حساب با کریمی نباید شما به عنوان مالک باشگاه زیر برگه تسویه حساب را امضا کنید؟» مالک باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش گفت: تسویه‌حساب، چک و همه برگه‌ها امضا شده و در باشگاه وجود دارد و از هفته پیش همه چیز را برای تسویه حساب با کریمی آماده کرده بودیم.

تن‌زاده در پایان یادآور شد: ما هفته پیش از کریمی خواستیم که درخواست تسویه حساب خود کتباً به ما ارائه دهد که این کار را انجام داد و قرار شد. او روز گذشته به من گفت ساعت ۱۰ صبح امروز در باشگاه حضور خواهد شد و نیازی هم به حضور من نبود، چون اعضای باشگاه کارهای تسویه حساب را انجام خواهند داد. همه اعضا در باشگاه حضور داشتند و فیلم باشگاه هم موجود است و می‌توانید مشاهده کنید.

Share